دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

21 خاطره مشهور جدید و بیوگرافی هایی که شما را در این فصل پاییز از استارستراک رها می کنند

شاید هیچ ژانر دیگری از کتاب ها از خاطرات مشهور و بیوگرافی مشهور یا ناگوار نباشد . بعضی اوقات احساس می شود که هرکسی که تا به حال 15 دقیقه شهرت را تجربه کرده است ، معامله کتاب می کند. اما حقیقت این است که کتابهای باورنکردنی بسیاری وجود دارد که توسط و در مورد برخی از محبوب ترین افراد مشهور زمان ما نوشته شده است. و در پاییز امسال ، تعدادی از داستانهای پشت صحنه بازیگران ، موسیقیدانان ، ستارگان ورزشی ، گورستان های تلویزیون واقعیت و موارد دیگر در معرض دید کتابفروشی ها هستند.


در زیر ، 20 خاطره جدید و بیوگرافی جدید را پیدا خواهید کرد که باعث لبخند زدن شما خواهد شد. خاطرات جدید Jonathan Van Ness از Queer Eye Over the Top طنز او را تقویت می کند و اعتماد به نفس خود را به طور کامل به نمایش می گذارد ، کتاب طنز علی وونگ شامل نامه های صمیمانه و خنده دار به دخترانش است که باعث می شود شما گریه کنید و بخندید. خاطرات برادران جوناس شامل تمام جزئیات آبدار در مورد شکست خود و اتحاد مجدد در 2019. و نوازنده مرحوم شاهزاده و بازیگر کری فیشر می افراد دو کتاب جدید که به شما اطلاعات پیش از این هرگز دیده می شود از زندگی جذاب خود را و مشاغل پیشگامانه.


مطمئناً کمبود داستانهای پرچین واقعی برای خواندن این پاییز وجود دارد. در اینجا 21 خاطره مشهور و بیوگرافی برای اضافه کردن به لیست خواندن پاییز شما آورده شده است:


"آنتونی در آشپزخانه" توسط آنتونی پوروفسکی (9 سپتامبر)


آنتونی پوروفسکی ، متخصص غذای کویر چشم ، سرانجام کتاب آشپزی خود را منتشر می کند ، و پر از دستور العمل های مورد علاقه اش برای تفریح ​​آسان مانند رامن ساده ، میگو فلفل قرمز ، پسته هویج و مربع های لیمو شور است. و اگر آنتونی را بشناسیم ، حداقل یک دستور آووکادو وجود دارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"فضای بین: اکتشافات عشق ، جنس و روان" توسط Nico Tortorella (17 سپتامبر)


بازیگر جوان و LGTBQIA + مدافع نیکو Tortorella آشکارا درباره روان و جنسیت خود در این کتاب صحبت می کند ، که همچنین به تجربه گذشته خود در زمینه اعتیاد و افزایش شهرت آنها می پردازد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Inside Out: An Memoir' توسط دمی مور (24 سپتامبر)


بازیگر مشهور دمی مور برای اولین بار داستان خود را در فیلم Inside Out می گوید . این کتاب به شرح مختصری از دوران کودکی آسیب دیده مور ، مبارزات وی با اعتیاد ، موفقیت هالیوود و تلاش برای تعادل مادری با زندگی در نگاه عموم می پردازد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"سال میمون" نوشته پتی اسمیت (24 سپتامبر)


آخرین خاطره پتی اسمیت ، " سال میمون" ، از این هنرمند پیروی می کند که سالی از سرگردانی انفرادی را آغاز می کند. در طول سال از میمون ، اسمیت حساب می کند با از دست دادن ، پیری و تغییر چشمگیر در چشم انداز سیاسی آمریکا.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'دبیرستان' توسط سارا کوین و Tegan Quin (24 سپتامبر)


نوازندگان و خواهران ایندی ، تگان کوین و سارا کوین ، در مورد تمام تجربیات سازنده خود در دوره دبیرستان می نویسند - از اولین عشق تا آهنگ های اول ، ذوب آکادمیک گرفته تا طلاق والدینشان و البته کاوش های هویت و تمایلات جنسی.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"بالای صفحه: سفر خام به عشق به نفس" توسط جاناتان ون نس (24 سپتامبر)


Jonathan Van Ness ، متخصص نظافت کوئر چشم ، قلبهای خود را با نام تجاری منحصر به فرد خود عشق و اعتماد به نفس به سرقت برده است. وی در خاطرات خود خوانندگان سفر خود را از بزرگ شدن در یک شهر کوچک میدو غربی که در آن سالها از تمسخر گرفته تا ظهور خیره کننده اش به عنوان عضوی از فاب پنج متحمل شده است ، می خواند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"ملکه مریل: نقشهای نمادین ، ​​اعمال قهرمانانه و زندگی افسانه ای مریل استریپ" توسط ارین کارلسون (24 سپتامبر)


در ملکه مریل ، نویسنده ارین کارلسون دقیقاً توضیح می دهد که چرا مریل استریپ آنقدر محبوب است. این زندگی نامه سرگرم کننده پر است از داستانهایی از زندگی اولیه او به عنوان یک دانش آموز و فعال و همچنین لحظه های به یاد ماندنی از حرفه او.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"Face It" توسط دبی هری (1 اکتبر)


Rockstar Debbie Harry یکی از معتبرترین موسیقی دانان تاریخ است. در اولین خاطرات خود ، او درباره ظهور بلوندی در دهه 70 نیویورک ، مسیر موفقیت تجاری ، غلبه بر اعتیاد و شغلش به عنوان بازیگر و فعال می نویسد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"داستان های ترسناک: خاطره ای" از لیز فیر (8 اکتبر)


هنگامی که لیز فیر تازه در شیکاگو ، صحنه موسیقی در اوایل دهه 1990 شروع به کار کرد ، او مترادف با "صدای دخترانه" بود که توسط این صنعت تحریک شده بود. ده سال بعد ، او موقعیت خود را به عنوان یک نماد فمینیستی تثبیت کرد و نوازنده مشهور بود. در اینجا ، Phair داستان زندگی و حرفه خود را روایت می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'کار در خانه: خاطره ای از سال های هالیوود من' توسط جولی اندروز (15 اکتبر)


اندروز در اولین خاطره خود به نام " خانه" ، درباره کودکی دشوار و آغاز های خود به عنوان یک مجری نوشت. در کار خانگی ، او بازتاب هایی در مورد حرفه شگفت انگیز خود به اشتراک می گذارد ، و در مورد نقش های معروف او در مری پوپینز ، صدای موسیقی ، ویکتور / ویکتوریا و موارد دیگر بحث می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"زیبا در بیرون: خاطره ای" از آدام ریپون (15 اکتبر)


اسکیت بازنده سابق المپیک آدام ریپون در طول بازی های 2018 حسی بود. در خاطرات خود ، ریپون از سفر خود از یک کودک دبستانی در اسکرانتون ، پنسیلوانیا به مدال آور المپیک برنده برنز می نویسد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"دختران عزیز: حکایت های صمیمی ، اسرار ناگفتنی ، و توصیه هایی برای زندگی بهترین زندگی" توسط علی وانگ (15 اکتبر)


علی وون ، طنز و بازیگر طنز ، برای به اشتراک گذاشتن نامه های صمیمانه و خنده دار به دو دختر خردسال خود ، به صفحه می رود و همه چیزهایی را که باید در زندگی بدانند ، مانند دوستیابی ، چگونگی کار کردن در یک حرفه مردانه و چگونگی ماندن در مادر را پوشش می دهد. متصل به ریشه های آنها


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"من" توسط التون جان (15 اکتبر)


در نخستین خاطره رسمی خود ، التون جان ، موسیقیدان افسانه ای ، حقایق هرگز شنیده شده ای راجع به زندگی و حرفه خود فاش نمی کند ، از جمله داستان هایی از دوران کودکی خجالتی او در حومه پینر لندن ، درباره ظهور شهاب سنگی او به شهرت موسیقی در سن 23 سالگی ، و درباره پاک شدن ، پیدا کردن عشق و پدر شدن.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"جانیس: زندگی و موسیقی" توسط هالی جورج وارن (22 اکتبر)


جانیس جوپلین به عنوان افسانه ای بی روح و روح بی رحمانه به عضویت در بدنام "27 باشگاه" موسیقیدانان نمادین که قبل از زمان خود درگذشت ، محکوم به افسانه شده است. اما در این زندگی نامه ، هالی جورج وارن یک تصویر شگفت انگیز از جوپلین را به عنوان یک روحیه آزاد پرشور ، سخت کوش ، مرز و بیدار ارائه می دهد که از بازی طبق قوانین هر کسی جز خود او امتناع ورزید.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Touched by the Sun: دوستی من با جکی' توسط کارلی سایمون (22 اکتبر)


یک دیدار اتفاقی در یک مهمانی تابستانی در Martha's Vineyard در یک دوستی غیرممکن اما پایدار برای نوازنده روحیه آزاد کارلی سایمون و جکی کندی شکوفا شد. در این خاطره ، سیمون زمان خود را با هم بازگو می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"تصاویر زیبا" توسط پرنس (29 اکتبر)


این خاطرات، که شاهزاده شروع به نوشتن قبل از مرگ او در سال 2016، به پیروی از موسیقیدان های یاد شده از دوران کودکی خود را به سال های اولیه خود را به عنوان یک موسیقیدان، تکامل هنری خود را، و ایجاد آنچه که بسیاری استدلال می کنند بزرگترین دستاورد او، است بنفش باران . پر از تصاویر صادقانه و نت های دست نوشته ، The Beautiful Ones سفر نهایی موسیقی است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Weirds Little' توسط جنی اسلیت (5 نوامبر)


بازیگر نقش مکمل جنی اسلیت با این مجموعه عکس های جادویی غیر داستانی جادویی که با همه چیز از ارواح گرفته تا فروپاشی سر و کار دارد خاطرات مشهور را روی سر خود می چرخاند. هر داستان تجربیات زندگی خود را با رساله های عجیب و غریب (و ، بله ، عجیب) در مورد فمینیسم ، عشق ، معنویت ، مرگ و ... ترکیب می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'خون' توسط جو جوناس ، کوین جوناس و نیک جوناس با نیل اشتراوس (12 نوامبر)


هنگامی که برادران جوناس به طور ناگهانی در سال 2013 منحل شدند ، طرفداران شوکه شدند - و صنعت موسیقی نیز چنین شد. حالا که دوباره به هم پیوسته اند ، جو ، کوین و نیک جوناس داستان واقعی دوران کودکی خود را در نیوجرسی ، افزایش نام خانوادگی گروهشان و دلیل واقعی شکست آنها اعلام می کنند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"ترانه ای برای تو: زندگی من با ویتنی هیوستون" توسط رابین کرافورد (12 نوامبر)


برای اولین بار از زمان مرگ ویتنی هیوستون در سال 2012 ، دوست و اعتماد به نفس رابین کرافورد سکوت خود را شکسته تا داستان متحرک و پیچیده روابط خود را با مجری سوپراستار به اشتراک بگذارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"دایره کامل: از هالیوود به زندگی واقعی و دوباره" توسط آندره باربر (12 نوامبر)


آندره باربر که به دلیل بازی در نقش کیمی گیبلر در سالهای 80s ، Full House شناخته شده است ، آندره باربر از رشد در پشت دوربین ، شک و تردید در خود ، ناامنی ها و اضطراب های ناتوان کننده ای که پس از کنسل شدن این نمایش تجربه کرده است ، شایعه است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'کری فیشر: زندگی در لبه' توسط شیلا ولر (12 نوامبر)


زندگینامه شیلا ولر توجه خود را به کری فیشر در "زندگی در لبه" جلب می کند ، که در آن او را به سمت زندگی حرفه ای خود ، روابط خود با والدین معروف خود و زندگی مادام العمر خود با بیماری های دو قطبی و اعتیاد به مواد مخدر می کشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد