دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

نمایش تلویزیونی نانسی درو به مراتب بیش از حد سریال از کتاب پیش می رود

اگر شما هم مثل من هستید ، وقتی به کارآگاه دختر کلاسیک کارولین کین نانسی درو فکر می کنید ، یک دوره بلک لباسی را با لباس غیرقانونی به سال 1950 با حلقه ای برای حل اسرار نورانی تصویر می کنید. اما جدید CW را نانسی درو سری به برهم میزند انتظارات هر خواننده با یک شبح وار، هیجان انگیز فوقالعاده است که نانسی بصورتی پایدار و محکم به قرن 21 به ارمغان بیاورد. و بله ، ارواح وجود خواهد داشت.



داستانهای رمز و راز نین کری بین Keene بین سالهای 1930 و 2003 منتشر شد و طرفداران به یاد خواهند آورد که آنها بر روی بدی ها و جنایات واقعاً ریشه در واقعیت ، مانند میراث دزدیده شده ، جواهرات مفقود شده و ارز تقلبی متمرکز شده اند. و در حالی که این داستان ها گاهی اوقات به درون ماوراء طبیعی می پرداختند - یکی از مشهورترین کتاب های این سری ، "پله پنهان" ، یک عمارت احتمالاً خالی از سکنه با چهره های مرموز ارواح و لوسترهای در حال چرخش را نشان می دهد - بد بزرگ در انتهای کتاب همیشه عادلانه بود یک فرد معمولی ، معمولاً با یک طیف حریص.


اما در جدیدترین تریلر برای نانسی درو ، The CW ، بدیهی است که ماوراء طبیعی بسیار واقعی است. آنچه در حال حاضر می دانیم این است: نانسی درو (با بازی با بازیگر زن کندی مکمن) پیش از مرگ مادر به موقع مادرش در برنامه هایش قصد داشت به دانشگاه برود. اکنون در شهر کوچک Horshoe Bay (با توجه به ظاهری بسیار زیبا از Riverdale ) گیر کرده است ، نانسی در قتل اجتماع محلی لوسی سابل آغوش می شود ، ارواح را ردیابی می کند ، به جستجوی بچه های مفقود شده می پردازد و به طور کلی "سایه ها را تعقیب می کند".



شبکه CW در YouTube


و این تنها ارواح و ارواح نیست که به دنیای نانسی درو اضافه شده است. طبق گفته Deadline ، مکمن در صفحه نمایش TCA نشان داد که کارآگاه نوجوان بسیار کمتر و مناسب از آنچه طرفداران در گذشته او را می شناختند خواهد بود:


مکمن می گوید: "فکر می کنم اکنون به ویژه در مورد زنان خطرات کمی بیشتر وجود دارد. [نشان می دهد که زنان در واقع چگونه واقعی هستند ... او در دهه 1930 بسیار برتر و مناسب است." متن ، فقط یک بازار گسترده تر برای مواد ریسک پذیر بسیار وجود دارد. "

جالب است که ، تصویر مکمن از نانسی درو در واقع چیزی را برای بازگشت به منبع منبع اصلی نشان می دهد. در حالی که کین نخستین بار راز ساعت قدیمی (اولین رمز و راز نانسی درو ) را در سال 1930 منتشر کرد ، در سال 1959 توسط هریت استراتیمایر آدامز بازنویسی شد . رمان اصلی کین ، درو را به عنوان اراده ای قوی ، تپانچه ، بی ترس و خوشحال به تصویر می کشد که نخبگان خودخواه را از یک گیره می کشد. فقط بخاطر بازنویسی این است که درو کم تحریک آمیز تر ، کم تحرک تر و بسیار تصفیه تر شد. در سال 2019 این احساس کاملاً مناسب برای درو به بازگشت به آتشین ترین شکل خود دارد.


نانسی درو CW قرار است در چهارشنبه 9 اکتبر به نمایش درآید ، شروع خوبی برای مشاهده همه فصل های شبح وار شما.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد