دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

در "اعتصاب زایمان" ، جنی براون بحثی را برای کاهش آهسته تولید مثلی ارائه می دهد

آیا مردم ایالات متحده دست به اعتصاب زایمان زده اند؟ جنی براون ، نویسنده و فعال ، اینگونه فکر می کند. او با آگاهی یا ناخودآگاه ، برخی از مردم با اعتصاب زایمان و کند شدن کار عاطفی ، به عدم حمایت سیاسی و اجتماعی پاسخ می دهند ، او در کتاب جدید خود با عنوان Birth Strike: The Fight Hidden Fight (کار پنهان) بر سر زنان کار می کند .



براون فمینیست های دهه 1970 فریاد تند و تیز را برمی انگیزد - "دستمزد کار" - برای دستمزد "کار نامرئی" که اغلب توسط زنان شانه می گیرد استدلال می کند. در اوایل سال جاری ، محققان دانشگاه ایالتی اوکلاهما و دانشگاه ایالتی آریزونا مطالعه ای را منتشر کردند که به بررسی پشت پرده مدیریت زنان با کودکان در مشارکتهای متعهد پرداخته است. (این مطالعه مشخص نکرد که آیا زنان با مردان مشارکتی متعهد داشته اند ، اگرچه این مصداق تصور می شود که همه این افراد هستند.) این تحقیقات نشان داد که این زنان مقدار نامتناسبی از کار نامرئی را انجام داده اند - قرار ملاقات های تعیین شده ، با یادآوری خرید کاغذ توالت یا امضای لغزش مجوز مدرسه و غیره - که اغلب منجر به فرسودگی می شود.


تبلیغات


inRead توسط Teads اختراع

البته این در هر خانواده صحیح نیست. همه والدین بخشی از یک زوج نیستند ، همه مادران را زن نمی شناسند و مراقبت از کودک همیشه به جنسیت گره خورده است. مطالعات مربوط به زوج های همجنسگرا و زوج های لزبین نشان داده است که تقسیم کار معمولاً عادلانه تر است ، اگرچه کودک پس از ورود به تصویر می تواند تغییر کند. هنوز هم تحقیقات محدودی در مورد والدین ناسازگار جنسیتی انجام شده است ، اما در خانواده ای که انتظارات جنسیتی فرهنگی را ندارد ، تقسیم کار احتمالاً بیشتر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.



'اعتصاب تولد' توسط جنی براون

12.45 دلار

اکنون سفارش دهید


براون ، که با گروه های فمینیستی National Liberation Women و Redstockings فعال بوده استبه بوستل می گوید که تا سالهای 1989 یا 1990 او و سایر زنان در مورد "این ایده که بچه ها خیلی سخت می شوند ، مردم در یک اعتصاب غیررسمی زایمان بودند ، شوخی می کردند." Redstockings ، گروهی از فمینیستهای رادیکال که در سال 1969 در نیویورک سیتی شکل گرفت و از صادق ترین افراد در مبارزه با دسترسی به سقط جنین بودند ، در سال 2015 گروهی از 23 زن را جمع آوری کردند تا در مورد این که چرا احساس می کنند نمی توانند بچه داشته باشند ، جمع کنند. یا نمی توانستند به همان اندازه بچه هایی داشته باشند که در ابتدا فکر می کردند. این مکالمه از کتاب او الهام گرفته است ، که شامل شهادت 17 زن از آن ، به علاوه تاریخ و داده های مربوط به حقوق تولید مثل ، روابط کار و اقتصاد - همه اینها بر زندگی والدین تأثیر می گذارد.


براون می نویسد ، "برای بعضی از ما معمایی غیرممکن بود که قطعات مفقود را جمع کنیم. ما با مرخصی بدون حقوق ، مراقبت از کودک غیرقابل کنترل ، ناامنی مالی ، مشاغل ناپایدار ، شرکای مرد غیرقابل اطمینان و یا هزینه های بالای مراقبت های بهداشتی روبرو شدیم." فصل سوم کتاب او شهادت خانمها در جلسه 2015 را گردآوری می کند و به شرایط زندگی که فرزند داشتن فرزند یا فرزند دیگر را منع می کند ، پرداخته است ، مانند ساعات طولانی کار برای یک یا هر دو والدین ، ​​عدم مرخصی والدین ، ​​آرزوهای شغلی و ... هزینه مسکن زنان ، موافقت کردند ، براون می نویسد: "این باید به عنوان کند شدن یا اعتصاب توصیف شود ، زیرا ما به شرایط بد پاسخ می دادیم. درست است ، این کار مانند اعتصاب در محل کار نبود و هنوز مجموعه مشخصی از خواسته ها را نداشت. اما هنوز هم در برابر شرایط کار غیرقابل تحمل سرعت کندی است. "


... "این نتیجه یک ترکیب اقتصادی است که با دقت حفظ می شود و در آن طبقه قدرتمندی از ثروتمندان از کار ما سود می برند اما در آن کمک نمی کنند."

دستمزد مدافعان براون لزوماً در قالب چک بازپرداخت نیست. سیاست های سایر کشورها که مراقبت رایگان از کودکان و مراقبت های بهداشتی رایگان را تضمین می کنند ، دستمزد اجتماعی است. فرسودگی که بسیاری از مردم احساس می کنند نتیجه انتخاب های بد نیست. همانطور که براون آن را در کتاب شرح می دهد ، "نتیجه یک ترکیب اقتصادی با دقت حفظ شده است که در آن طبقه قدرتمندی از ثروتمندان از کار ما بهره می برند اما در آن کمک نمی کنند."


هر ساله ، آمار باروری همراه با یک سری عناوین منتشر می شود که هشدار می دهد بدون کارگران جوان و سالم اقتصاد کشور رنج خواهد برد. نرخ تولد در ایالات متحده در حال حاضر کمتر از آن را در 32 سال بوده است. براون اظهار داشت ، قدرت چانه زنی کسانی که می توانند فرزندی داشته باشند افزایش یافته است و آنها با واکنش جدی روبرو شده اند. افزایش هزینه‌های کنترل زایمان و دسترسی محدود به سقط جنین به معنای تضعیف توانایی کنترل کودک و یا زمان داشتن فرزند است.



"این همچنین می تواند در تضعیف حمایت های اجتماعی ردیابی شود - کتابخانه ها ، پارک ها ، همه چیزهایی که باعث آسان تر شدن بچه ها شده است ، اکنون تحت فشار هستند."

ممکن است کسی استدلال کند که بار مراقبت از کودکان همیشه بسیار شدید بوده است ، پس چرا اعتصاب کارگری اکنون است؟ آن هلن پیترسن در اوایل سال جاری دلایل خوبی را در مقاله Buzzfeed بیان کرده است. هزاره ها نسل فرسودگی هستند. صعود از شهریه باعث شده است بدهی کالج بیش از آنچه که برای نسل های قبلی انجام می شد ، سنگین تر باشد. دستمزدها برای چندین دهه ثابت مانده است در حالی که مطالبات کار افزایش یافته است. براون می گوید: "من فکر می کنم شغل ها بیشتر و بیشتر وقت ما را به خود اختصاص داده اند." حتی تحصیل در مدرسه تشدید می شود. این منجر می شود که مردم تصمیم بگیرند فرزند نداشته باشند یا بگویند ، چگونه می توانم یک کودک را در مسکن ارزان قیمت قرار دهم؟ همچنین می توان در زمینه تضعیف حمایت های اجتماعی - کتابخانه ها ، پارک ها ، کلیه مواردی را که باعث آسان تر کردن بچه ها شد ، هم اکنون تحت فشار قرار داده ایم. اکنون والدین به ویژه زنان بیشتر می شوند. "


این ایده حتی در بین فرهنگ پاپ و شخصیت های سیاسی نیز جلب شده است ، گرچه ممکن است به صراحت از آن به عنوان "اعتصاب ولادت" یاد نکنند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز در یک ویدئوی اینستاگرام از وی پرسید که آیا تصمیم به بچه دار شدن یک سوال اخلاقی است ، با توجه به اینکه اتفاق نظر علمی وجود دارد مبنی بر اینکه زندگی کودکان به دلیل تغییر اوضاع دشوار خواهد بود ، دشوار خواهد بود.


مایلی سایرس در ماه ژوئیه به مجله Elle گفت که او بچه هایی نخواهد داشت زیرا زمین نمی تواند آن را اداره کند. او و لیام همسورث ، که از آن زمان جدا شده اند ، در میان صدها نفری بودند که سال گذشته خانه های خود را در جریان آتش سوزی های تاریخی در کالیفرنیای جنوبی از دست دادند. او به Elle گفت ، "ما همان کارهایی را که برای زنان انجام داده ایم ، روی زمین انجام داده ایم. ما فقط می گیریم و می گیریم و انتظار داریم که این محصول همچنان ادامه داشته باشد. و خسته شده است. این نمی تواند تولید کند." وی توضیح داد که وی از مشکلات امروز این سیاره به کودک خودداری می کند.


پرنس هری در گفت و گو با مردم شناس جین گودال در شماره ماه سپتامبر " بریتانیا Vogue" نظر مشابهی ابراز کرد . او گفت ، "من همیشه فکر می کردم: این مکان وام گرفته شده است. و مطمئناً ، به همان اندازه که همه ما باهوش هستیم ، یا به همان شکلی که همه ما تصور می شود ، باید بتوانیم چیزهای بهتری را برای نسل بعدی پشت سر بگذاریم. "او و همسر مگان مارکل ، که در ماه مه از پسر آرچی استقبال کردند. ، برنامه را به یک "حداکثر" دو فرزند .


Blythe Pepino ، خواننده انگلیسی ، سازمانی به نام BirthStrike را تأسیس کرد ، که از ژوئن 2019 ، بیش از 300 عضو داشت. پپینو در مصاحبه ها گفته است که عاشق شریک زندگی خود است و یک خانواده می خواهد ، اما در این زمان احساس فرزند داشتن احساس اشتباه می کند. او دو بار ، یک بار در گفتگو با جسی واترز و یک بار در مصاحبه با تاکر کارلسون ، در FoxNews ظاهر شد و هر دو بار با آرامش توضیح داد که می ترسد اگر زندگی در مورد مسائل سیاسی مورد توجه او نباشد ، زندگی فرزندش را دوست داشته باشد. کارلسون پاسخ داد ، "بنابراین شما می گویید که این گونه به پایان رسیده است ... ما باید ، به عنوان یک گروه ، به آن پایان دهیم ، خودکشی کنیم؟"


تبلیغات


inRead توسط Teads اختراع

مطمئناً ، هیچ یک از افرادی که اقدام به اعتصاب زایمان نمی کنند ، نمی گویند دیگران باید همین کار را انجام دهند. اگر عده ای تصمیم را زیر سوال می برند ، براون دوست دارد آنها با هم جمع شوند و علناً درباره آن صحبت کنند. او به بوستل می گوید مردم باید در هر کجا که باشند گروه هایی تشکیل دهند. او می گوید: "شما می توانید این کار را به عنوان یک گروه کتاب انجام دهید یا دوستان خود را جمع کنید." "ما واقعاً چشم باز کرده ایم."


او در کتاب خود خواستار افزایش آگاهی است. او می نویسد که این اصطلاح "در سال 1967 برای توصیف نوع خاصی از جلسات سیاسی ابداع شده است ، که در آن زنان به اتاق می رفتند و به سؤالی درباره زندگی خود پاسخ می دادند و سپس داده ها را با هم مقایسه می کردند و بر اساس شهادت نتیجه می گرفتند." کتاب شامل سؤالاتی است که باید به عنوان یک گروه در نظر گرفته شود ( آنها همچنین به صورت آنلاین در دسترس هستند ) و راهنمایی هایی در مورد شامل تنوع سنین ، نژادها ، شغل ها و جهت گیری ها. براون می گوید: "ما آگاهی فمینیستی زیادی داریم." "برای بهتر شدن در این مورد ، ما باید برخی از موارد ساختاری را تغییر دهیم."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد