دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

در "اعتصاب زایمان" ، جنی براون بحثی را برای کاهش آهسته تولید مثلی ارائه می دهد

آیا مردم ایالات متحده دست به اعتصاب زایمان زده اند؟ جنی براون ، نویسنده و فعال ، اینگونه فکر می کند. او با آگاهی یا ناخودآگاه ، برخی از مردم با اعتصاب زایمان و کند شدن کار عاطفی ، به عدم حمایت سیاسی و اجتماعی پاسخ می دهند ، او در کتاب جدید خود با عنوان Birth Strike: The Fight Hidden Fight (کار پنهان) بر سر زنان کار می کند .



براون فمینیست های دهه 1970 فریاد تند و تیز را برمی انگیزد - "دستمزد کار" - برای دستمزد "کار نامرئی" که اغلب توسط زنان شانه می گیرد استدلال می کند. در اوایل سال جاری ، محققان دانشگاه ایالتی اوکلاهما و دانشگاه ایالتی آریزونا مطالعه ای را منتشر کردند که به بررسی پشت پرده مدیریت زنان با کودکان در مشارکتهای متعهد پرداخته است. (این مطالعه مشخص نکرد که آیا زنان با مردان مشارکتی متعهد داشته اند ، اگرچه این مصداق تصور می شود که همه این افراد هستند.) این تحقیقات نشان داد که این زنان مقدار نامتناسبی از کار نامرئی را انجام داده اند - قرار ملاقات های تعیین شده ، با یادآوری خرید کاغذ توالت یا امضای لغزش مجوز مدرسه و غیره - که اغلب منجر به فرسودگی می شود.


تبلیغات


inRead توسط Teads اختراع

البته این در هر خانواده صحیح نیست. همه والدین بخشی از یک زوج نیستند ، همه مادران را زن نمی شناسند و مراقبت از کودک همیشه به جنسیت گره خورده است. مطالعات مربوط به زوج های همجنسگرا و زوج های لزبین نشان داده است که تقسیم کار معمولاً عادلانه تر است ، اگرچه کودک پس از ورود به تصویر می تواند تغییر کند. هنوز هم تحقیقات محدودی در مورد والدین ناسازگار جنسیتی انجام شده است ، اما در خانواده ای که انتظارات جنسیتی فرهنگی را ندارد ، تقسیم کار احتمالاً بیشتر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.



'اعتصاب تولد' توسط جنی براون

12.45 دلار

اکنون سفارش دهید


براون ، که با گروه های فمینیستی National Liberation Women و Redstockings فعال بوده استبه بوستل می گوید که تا سالهای 1989 یا 1990 او و سایر زنان در مورد "این ایده که بچه ها خیلی سخت می شوند ، مردم در یک اعتصاب غیررسمی زایمان بودند ، شوخی می کردند." Redstockings ، گروهی از فمینیستهای رادیکال که در سال 1969 در نیویورک سیتی شکل گرفت و از صادق ترین افراد در مبارزه با دسترسی به سقط جنین بودند ، در سال 2015 گروهی از 23 زن را جمع آوری کردند تا در مورد این که چرا احساس می کنند نمی توانند بچه داشته باشند ، جمع کنند. یا نمی توانستند به همان اندازه بچه هایی داشته باشند که در ابتدا فکر می کردند. این مکالمه از کتاب او الهام گرفته است ، که شامل شهادت 17 زن از آن ، به علاوه تاریخ و داده های مربوط به حقوق تولید مثل ، روابط کار و اقتصاد - همه اینها بر زندگی والدین تأثیر می گذارد.


براون می نویسد ، "برای بعضی از ما معمایی غیرممکن بود که قطعات مفقود را جمع کنیم. ما با مرخصی بدون حقوق ، مراقبت از کودک غیرقابل کنترل ، ناامنی مالی ، مشاغل ناپایدار ، شرکای مرد غیرقابل اطمینان و یا هزینه های بالای مراقبت های بهداشتی روبرو شدیم." فصل سوم کتاب او شهادت خانمها در جلسه 2015 را گردآوری می کند و به شرایط زندگی که فرزند داشتن فرزند یا فرزند دیگر را منع می کند ، پرداخته است ، مانند ساعات طولانی کار برای یک یا هر دو والدین ، ​​عدم مرخصی والدین ، ​​آرزوهای شغلی و ... هزینه مسکن زنان ، موافقت کردند ، براون می نویسد: "این باید به عنوان کند شدن یا اعتصاب توصیف شود ، زیرا ما به شرایط بد پاسخ می دادیم. درست است ، این کار مانند اعتصاب در محل کار نبود و هنوز مجموعه مشخصی از خواسته ها را نداشت. اما هنوز هم در برابر شرایط کار غیرقابل تحمل سرعت کندی است. "


... "این نتیجه یک ترکیب اقتصادی است که با دقت حفظ می شود و در آن طبقه قدرتمندی از ثروتمندان از کار ما سود می برند اما در آن کمک نمی کنند."

دستمزد مدافعان براون لزوماً در قالب چک بازپرداخت نیست. سیاست های سایر کشورها که مراقبت رایگان از کودکان و مراقبت های بهداشتی رایگان را تضمین می کنند ، دستمزد اجتماعی است. فرسودگی که بسیاری از مردم احساس می کنند نتیجه انتخاب های بد نیست. همانطور که براون آن را در کتاب شرح می دهد ، "نتیجه یک ترکیب اقتصادی با دقت حفظ شده است که در آن طبقه قدرتمندی از ثروتمندان از کار ما بهره می برند اما در آن کمک نمی کنند."


هر ساله ، آمار باروری همراه با یک سری عناوین منتشر می شود که هشدار می دهد بدون کارگران جوان و سالم اقتصاد کشور رنج خواهد برد. نرخ تولد در ایالات متحده در حال حاضر کمتر از آن را در 32 سال بوده است. براون اظهار داشت ، قدرت چانه زنی کسانی که می توانند فرزندی داشته باشند افزایش یافته است و آنها با واکنش جدی روبرو شده اند. افزایش هزینه‌های کنترل زایمان و دسترسی محدود به سقط جنین به معنای تضعیف توانایی کنترل کودک و یا زمان داشتن فرزند است.



"این همچنین می تواند در تضعیف حمایت های اجتماعی ردیابی شود - کتابخانه ها ، پارک ها ، همه چیزهایی که باعث آسان تر شدن بچه ها شده است ، اکنون تحت فشار هستند."

ممکن است کسی استدلال کند که بار مراقبت از کودکان همیشه بسیار شدید بوده است ، پس چرا اعتصاب کارگری اکنون است؟ آن هلن پیترسن در اوایل سال جاری دلایل خوبی را در مقاله Buzzfeed بیان کرده است. هزاره ها نسل فرسودگی هستند. صعود از شهریه باعث شده است بدهی کالج بیش از آنچه که برای نسل های قبلی انجام می شد ، سنگین تر باشد. دستمزدها برای چندین دهه ثابت مانده است در حالی که مطالبات کار افزایش یافته است. براون می گوید: "من فکر می کنم شغل ها بیشتر و بیشتر وقت ما را به خود اختصاص داده اند." حتی تحصیل در مدرسه تشدید می شود. این منجر می شود که مردم تصمیم بگیرند فرزند نداشته باشند یا بگویند ، چگونه می توانم یک کودک را در مسکن ارزان قیمت قرار دهم؟ همچنین می توان در زمینه تضعیف حمایت های اجتماعی - کتابخانه ها ، پارک ها ، کلیه مواردی را که باعث آسان تر کردن بچه ها شد ، هم اکنون تحت فشار قرار داده ایم. اکنون والدین به ویژه زنان بیشتر می شوند. "


این ایده حتی در بین فرهنگ پاپ و شخصیت های سیاسی نیز جلب شده است ، گرچه ممکن است به صراحت از آن به عنوان "اعتصاب ولادت" یاد نکنند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز در یک ویدئوی اینستاگرام از وی پرسید که آیا تصمیم به بچه دار شدن یک سوال اخلاقی است ، با توجه به اینکه اتفاق نظر علمی وجود دارد مبنی بر اینکه زندگی کودکان به دلیل تغییر اوضاع دشوار خواهد بود ، دشوار خواهد بود.


مایلی سایرس در ماه ژوئیه به مجله Elle گفت که او بچه هایی نخواهد داشت زیرا زمین نمی تواند آن را اداره کند. او و لیام همسورث ، که از آن زمان جدا شده اند ، در میان صدها نفری بودند که سال گذشته خانه های خود را در جریان آتش سوزی های تاریخی در کالیفرنیای جنوبی از دست دادند. او به Elle گفت ، "ما همان کارهایی را که برای زنان انجام داده ایم ، روی زمین انجام داده ایم. ما فقط می گیریم و می گیریم و انتظار داریم که این محصول همچنان ادامه داشته باشد. و خسته شده است. این نمی تواند تولید کند." وی توضیح داد که وی از مشکلات امروز این سیاره به کودک خودداری می کند.


پرنس هری در گفت و گو با مردم شناس جین گودال در شماره ماه سپتامبر " بریتانیا Vogue" نظر مشابهی ابراز کرد . او گفت ، "من همیشه فکر می کردم: این مکان وام گرفته شده است. و مطمئناً ، به همان اندازه که همه ما باهوش هستیم ، یا به همان شکلی که همه ما تصور می شود ، باید بتوانیم چیزهای بهتری را برای نسل بعدی پشت سر بگذاریم. "او و همسر مگان مارکل ، که در ماه مه از پسر آرچی استقبال کردند. ، برنامه را به یک "حداکثر" دو فرزند .


Blythe Pepino ، خواننده انگلیسی ، سازمانی به نام BirthStrike را تأسیس کرد ، که از ژوئن 2019 ، بیش از 300 عضو داشت. پپینو در مصاحبه ها گفته است که عاشق شریک زندگی خود است و یک خانواده می خواهد ، اما در این زمان احساس فرزند داشتن احساس اشتباه می کند. او دو بار ، یک بار در گفتگو با جسی واترز و یک بار در مصاحبه با تاکر کارلسون ، در FoxNews ظاهر شد و هر دو بار با آرامش توضیح داد که می ترسد اگر زندگی در مورد مسائل سیاسی مورد توجه او نباشد ، زندگی فرزندش را دوست داشته باشد. کارلسون پاسخ داد ، "بنابراین شما می گویید که این گونه به پایان رسیده است ... ما باید ، به عنوان یک گروه ، به آن پایان دهیم ، خودکشی کنیم؟"


تبلیغات


inRead توسط Teads اختراع

مطمئناً ، هیچ یک از افرادی که اقدام به اعتصاب زایمان نمی کنند ، نمی گویند دیگران باید همین کار را انجام دهند. اگر عده ای تصمیم را زیر سوال می برند ، براون دوست دارد آنها با هم جمع شوند و علناً درباره آن صحبت کنند. او به بوستل می گوید مردم باید در هر کجا که باشند گروه هایی تشکیل دهند. او می گوید: "شما می توانید این کار را به عنوان یک گروه کتاب انجام دهید یا دوستان خود را جمع کنید." "ما واقعاً چشم باز کرده ایم."


او در کتاب خود خواستار افزایش آگاهی است. او می نویسد که این اصطلاح "در سال 1967 برای توصیف نوع خاصی از جلسات سیاسی ابداع شده است ، که در آن زنان به اتاق می رفتند و به سؤالی درباره زندگی خود پاسخ می دادند و سپس داده ها را با هم مقایسه می کردند و بر اساس شهادت نتیجه می گرفتند." کتاب شامل سؤالاتی است که باید به عنوان یک گروه در نظر گرفته شود ( آنها همچنین به صورت آنلاین در دسترس هستند ) و راهنمایی هایی در مورد شامل تنوع سنین ، نژادها ، شغل ها و جهت گیری ها. براون می گوید: "ما آگاهی فمینیستی زیادی داریم." "برای بهتر شدن در این مورد ، ما باید برخی از موارد ساختاری را تغییر دهیم."


نمایش تلویزیونی نانسی درو به مراتب بیش از حد سریال از کتاب پیش می رود

اگر شما هم مثل من هستید ، وقتی به کارآگاه دختر کلاسیک کارولین کین نانسی درو فکر می کنید ، یک دوره بلک لباسی را با لباس غیرقانونی به سال 1950 با حلقه ای برای حل اسرار نورانی تصویر می کنید. اما جدید CW را نانسی درو سری به برهم میزند انتظارات هر خواننده با یک شبح وار، هیجان انگیز فوقالعاده است که نانسی بصورتی پایدار و محکم به قرن 21 به ارمغان بیاورد. و بله ، ارواح وجود خواهد داشت.



داستانهای رمز و راز نین کری بین Keene بین سالهای 1930 و 2003 منتشر شد و طرفداران به یاد خواهند آورد که آنها بر روی بدی ها و جنایات واقعاً ریشه در واقعیت ، مانند میراث دزدیده شده ، جواهرات مفقود شده و ارز تقلبی متمرکز شده اند. و در حالی که این داستان ها گاهی اوقات به درون ماوراء طبیعی می پرداختند - یکی از مشهورترین کتاب های این سری ، "پله پنهان" ، یک عمارت احتمالاً خالی از سکنه با چهره های مرموز ارواح و لوسترهای در حال چرخش را نشان می دهد - بد بزرگ در انتهای کتاب همیشه عادلانه بود یک فرد معمولی ، معمولاً با یک طیف حریص.


اما در جدیدترین تریلر برای نانسی درو ، The CW ، بدیهی است که ماوراء طبیعی بسیار واقعی است. آنچه در حال حاضر می دانیم این است: نانسی درو (با بازی با بازیگر زن کندی مکمن) پیش از مرگ مادر به موقع مادرش در برنامه هایش قصد داشت به دانشگاه برود. اکنون در شهر کوچک Horshoe Bay (با توجه به ظاهری بسیار زیبا از Riverdale ) گیر کرده است ، نانسی در قتل اجتماع محلی لوسی سابل آغوش می شود ، ارواح را ردیابی می کند ، به جستجوی بچه های مفقود شده می پردازد و به طور کلی "سایه ها را تعقیب می کند".



شبکه CW در YouTube


و این تنها ارواح و ارواح نیست که به دنیای نانسی درو اضافه شده است. طبق گفته Deadline ، مکمن در صفحه نمایش TCA نشان داد که کارآگاه نوجوان بسیار کمتر و مناسب از آنچه طرفداران در گذشته او را می شناختند خواهد بود:


مکمن می گوید: "فکر می کنم اکنون به ویژه در مورد زنان خطرات کمی بیشتر وجود دارد. [نشان می دهد که زنان در واقع چگونه واقعی هستند ... او در دهه 1930 بسیار برتر و مناسب است." متن ، فقط یک بازار گسترده تر برای مواد ریسک پذیر بسیار وجود دارد. "

جالب است که ، تصویر مکمن از نانسی درو در واقع چیزی را برای بازگشت به منبع منبع اصلی نشان می دهد. در حالی که کین نخستین بار راز ساعت قدیمی (اولین رمز و راز نانسی درو ) را در سال 1930 منتشر کرد ، در سال 1959 توسط هریت استراتیمایر آدامز بازنویسی شد . رمان اصلی کین ، درو را به عنوان اراده ای قوی ، تپانچه ، بی ترس و خوشحال به تصویر می کشد که نخبگان خودخواه را از یک گیره می کشد. فقط بخاطر بازنویسی این است که درو کم تحریک آمیز تر ، کم تحرک تر و بسیار تصفیه تر شد. در سال 2019 این احساس کاملاً مناسب برای درو به بازگشت به آتشین ترین شکل خود دارد.


نانسی درو CW قرار است در چهارشنبه 9 اکتبر به نمایش درآید ، شروع خوبی برای مشاهده همه فصل های شبح وار شما.


21 خاطره مشهور جدید و بیوگرافی هایی که شما را در این فصل پاییز از استارستراک رها می کنند

شاید هیچ ژانر دیگری از کتاب ها از خاطرات مشهور و بیوگرافی مشهور یا ناگوار نباشد . بعضی اوقات احساس می شود که هرکسی که تا به حال 15 دقیقه شهرت را تجربه کرده است ، معامله کتاب می کند. اما حقیقت این است که کتابهای باورنکردنی بسیاری وجود دارد که توسط و در مورد برخی از محبوب ترین افراد مشهور زمان ما نوشته شده است. و در پاییز امسال ، تعدادی از داستانهای پشت صحنه بازیگران ، موسیقیدانان ، ستارگان ورزشی ، گورستان های تلویزیون واقعیت و موارد دیگر در معرض دید کتابفروشی ها هستند.


در زیر ، 20 خاطره جدید و بیوگرافی جدید را پیدا خواهید کرد که باعث لبخند زدن شما خواهد شد. خاطرات جدید Jonathan Van Ness از Queer Eye Over the Top طنز او را تقویت می کند و اعتماد به نفس خود را به طور کامل به نمایش می گذارد ، کتاب طنز علی وونگ شامل نامه های صمیمانه و خنده دار به دخترانش است که باعث می شود شما گریه کنید و بخندید. خاطرات برادران جوناس شامل تمام جزئیات آبدار در مورد شکست خود و اتحاد مجدد در 2019. و نوازنده مرحوم شاهزاده و بازیگر کری فیشر می افراد دو کتاب جدید که به شما اطلاعات پیش از این هرگز دیده می شود از زندگی جذاب خود را و مشاغل پیشگامانه.


مطمئناً کمبود داستانهای پرچین واقعی برای خواندن این پاییز وجود دارد. در اینجا 21 خاطره مشهور و بیوگرافی برای اضافه کردن به لیست خواندن پاییز شما آورده شده است:


"آنتونی در آشپزخانه" توسط آنتونی پوروفسکی (9 سپتامبر)


آنتونی پوروفسکی ، متخصص غذای کویر چشم ، سرانجام کتاب آشپزی خود را منتشر می کند ، و پر از دستور العمل های مورد علاقه اش برای تفریح ​​آسان مانند رامن ساده ، میگو فلفل قرمز ، پسته هویج و مربع های لیمو شور است. و اگر آنتونی را بشناسیم ، حداقل یک دستور آووکادو وجود دارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"فضای بین: اکتشافات عشق ، جنس و روان" توسط Nico Tortorella (17 سپتامبر)


بازیگر جوان و LGTBQIA + مدافع نیکو Tortorella آشکارا درباره روان و جنسیت خود در این کتاب صحبت می کند ، که همچنین به تجربه گذشته خود در زمینه اعتیاد و افزایش شهرت آنها می پردازد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Inside Out: An Memoir' توسط دمی مور (24 سپتامبر)


بازیگر مشهور دمی مور برای اولین بار داستان خود را در فیلم Inside Out می گوید . این کتاب به شرح مختصری از دوران کودکی آسیب دیده مور ، مبارزات وی با اعتیاد ، موفقیت هالیوود و تلاش برای تعادل مادری با زندگی در نگاه عموم می پردازد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"سال میمون" نوشته پتی اسمیت (24 سپتامبر)


آخرین خاطره پتی اسمیت ، " سال میمون" ، از این هنرمند پیروی می کند که سالی از سرگردانی انفرادی را آغاز می کند. در طول سال از میمون ، اسمیت حساب می کند با از دست دادن ، پیری و تغییر چشمگیر در چشم انداز سیاسی آمریکا.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'دبیرستان' توسط سارا کوین و Tegan Quin (24 سپتامبر)


نوازندگان و خواهران ایندی ، تگان کوین و سارا کوین ، در مورد تمام تجربیات سازنده خود در دوره دبیرستان می نویسند - از اولین عشق تا آهنگ های اول ، ذوب آکادمیک گرفته تا طلاق والدینشان و البته کاوش های هویت و تمایلات جنسی.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"بالای صفحه: سفر خام به عشق به نفس" توسط جاناتان ون نس (24 سپتامبر)


Jonathan Van Ness ، متخصص نظافت کوئر چشم ، قلبهای خود را با نام تجاری منحصر به فرد خود عشق و اعتماد به نفس به سرقت برده است. وی در خاطرات خود خوانندگان سفر خود را از بزرگ شدن در یک شهر کوچک میدو غربی که در آن سالها از تمسخر گرفته تا ظهور خیره کننده اش به عنوان عضوی از فاب پنج متحمل شده است ، می خواند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"ملکه مریل: نقشهای نمادین ، ​​اعمال قهرمانانه و زندگی افسانه ای مریل استریپ" توسط ارین کارلسون (24 سپتامبر)


در ملکه مریل ، نویسنده ارین کارلسون دقیقاً توضیح می دهد که چرا مریل استریپ آنقدر محبوب است. این زندگی نامه سرگرم کننده پر است از داستانهایی از زندگی اولیه او به عنوان یک دانش آموز و فعال و همچنین لحظه های به یاد ماندنی از حرفه او.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"Face It" توسط دبی هری (1 اکتبر)


Rockstar Debbie Harry یکی از معتبرترین موسیقی دانان تاریخ است. در اولین خاطرات خود ، او درباره ظهور بلوندی در دهه 70 نیویورک ، مسیر موفقیت تجاری ، غلبه بر اعتیاد و شغلش به عنوان بازیگر و فعال می نویسد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"داستان های ترسناک: خاطره ای" از لیز فیر (8 اکتبر)


هنگامی که لیز فیر تازه در شیکاگو ، صحنه موسیقی در اوایل دهه 1990 شروع به کار کرد ، او مترادف با "صدای دخترانه" بود که توسط این صنعت تحریک شده بود. ده سال بعد ، او موقعیت خود را به عنوان یک نماد فمینیستی تثبیت کرد و نوازنده مشهور بود. در اینجا ، Phair داستان زندگی و حرفه خود را روایت می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'کار در خانه: خاطره ای از سال های هالیوود من' توسط جولی اندروز (15 اکتبر)


اندروز در اولین خاطره خود به نام " خانه" ، درباره کودکی دشوار و آغاز های خود به عنوان یک مجری نوشت. در کار خانگی ، او بازتاب هایی در مورد حرفه شگفت انگیز خود به اشتراک می گذارد ، و در مورد نقش های معروف او در مری پوپینز ، صدای موسیقی ، ویکتور / ویکتوریا و موارد دیگر بحث می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"زیبا در بیرون: خاطره ای" از آدام ریپون (15 اکتبر)


اسکیت بازنده سابق المپیک آدام ریپون در طول بازی های 2018 حسی بود. در خاطرات خود ، ریپون از سفر خود از یک کودک دبستانی در اسکرانتون ، پنسیلوانیا به مدال آور المپیک برنده برنز می نویسد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"دختران عزیز: حکایت های صمیمی ، اسرار ناگفتنی ، و توصیه هایی برای زندگی بهترین زندگی" توسط علی وانگ (15 اکتبر)


علی وون ، طنز و بازیگر طنز ، برای به اشتراک گذاشتن نامه های صمیمانه و خنده دار به دو دختر خردسال خود ، به صفحه می رود و همه چیزهایی را که باید در زندگی بدانند ، مانند دوستیابی ، چگونگی کار کردن در یک حرفه مردانه و چگونگی ماندن در مادر را پوشش می دهد. متصل به ریشه های آنها


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"من" توسط التون جان (15 اکتبر)


در نخستین خاطره رسمی خود ، التون جان ، موسیقیدان افسانه ای ، حقایق هرگز شنیده شده ای راجع به زندگی و حرفه خود فاش نمی کند ، از جمله داستان هایی از دوران کودکی خجالتی او در حومه پینر لندن ، درباره ظهور شهاب سنگی او به شهرت موسیقی در سن 23 سالگی ، و درباره پاک شدن ، پیدا کردن عشق و پدر شدن.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"جانیس: زندگی و موسیقی" توسط هالی جورج وارن (22 اکتبر)


جانیس جوپلین به عنوان افسانه ای بی روح و روح بی رحمانه به عضویت در بدنام "27 باشگاه" موسیقیدانان نمادین که قبل از زمان خود درگذشت ، محکوم به افسانه شده است. اما در این زندگی نامه ، هالی جورج وارن یک تصویر شگفت انگیز از جوپلین را به عنوان یک روحیه آزاد پرشور ، سخت کوش ، مرز و بیدار ارائه می دهد که از بازی طبق قوانین هر کسی جز خود او امتناع ورزید.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Touched by the Sun: دوستی من با جکی' توسط کارلی سایمون (22 اکتبر)


یک دیدار اتفاقی در یک مهمانی تابستانی در Martha's Vineyard در یک دوستی غیرممکن اما پایدار برای نوازنده روحیه آزاد کارلی سایمون و جکی کندی شکوفا شد. در این خاطره ، سیمون زمان خود را با هم بازگو می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"تصاویر زیبا" توسط پرنس (29 اکتبر)


این خاطرات، که شاهزاده شروع به نوشتن قبل از مرگ او در سال 2016، به پیروی از موسیقیدان های یاد شده از دوران کودکی خود را به سال های اولیه خود را به عنوان یک موسیقیدان، تکامل هنری خود را، و ایجاد آنچه که بسیاری استدلال می کنند بزرگترین دستاورد او، است بنفش باران . پر از تصاویر صادقانه و نت های دست نوشته ، The Beautiful Ones سفر نهایی موسیقی است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Weirds Little' توسط جنی اسلیت (5 نوامبر)


بازیگر نقش مکمل جنی اسلیت با این مجموعه عکس های جادویی غیر داستانی جادویی که با همه چیز از ارواح گرفته تا فروپاشی سر و کار دارد خاطرات مشهور را روی سر خود می چرخاند. هر داستان تجربیات زندگی خود را با رساله های عجیب و غریب (و ، بله ، عجیب) در مورد فمینیسم ، عشق ، معنویت ، مرگ و ... ترکیب می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



'خون' توسط جو جوناس ، کوین جوناس و نیک جوناس با نیل اشتراوس (12 نوامبر)


هنگامی که برادران جوناس به طور ناگهانی در سال 2013 منحل شدند ، طرفداران شوکه شدند - و صنعت موسیقی نیز چنین شد. حالا که دوباره به هم پیوسته اند ، جو ، کوین و نیک جوناس داستان واقعی دوران کودکی خود را در نیوجرسی ، افزایش نام خانوادگی گروهشان و دلیل واقعی شکست آنها اعلام می کنند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"ترانه ای برای تو: زندگی من با ویتنی هیوستون" توسط رابین کرافورد (12 نوامبر)


برای اولین بار از زمان مرگ ویتنی هیوستون در سال 2012 ، دوست و اعتماد به نفس رابین کرافورد سکوت خود را شکسته تا داستان متحرک و پیچیده روابط خود را با مجری سوپراستار به اشتراک بگذارد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"دایره کامل: از هالیوود به زندگی واقعی و دوباره" توسط آندره باربر (12 نوامبر)


آندره باربر که به دلیل بازی در نقش کیمی گیبلر در سالهای 80s ، Full House شناخته شده است ، آندره باربر از رشد در پشت دوربین ، شک و تردید در خود ، ناامنی ها و اضطراب های ناتوان کننده ای که پس از کنسل شدن این نمایش تجربه کرده است ، شایعه است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'کری فیشر: زندگی در لبه' توسط شیلا ولر (12 نوامبر)


زندگینامه شیلا ولر توجه خود را به کری فیشر در "زندگی در لبه" جلب می کند ، که در آن او را به سمت زندگی حرفه ای خود ، روابط خود با والدین معروف خود و زندگی مادام العمر خود با بیماری های دو قطبی و اعتیاد به مواد مخدر می کشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

چه اتفاقی می افتد وقتی از یک سبد زبانی خواسته می شود داستان هایی را بر اساس اولین خطوط معروف اول ادبیات بنویسد

در اوایل هفته جاری ، نویسنده رید مک کارتر از AV Club به خوانندگان نشان داد چه اتفاقی می افتد هنگامی که داستان های وابسته به عشق شهوانی را به یک زبانه زبانی ساخته شده برای ادامه داستان ها وصل می کنید. برای تفریح ​​، من همان ربات زبان را مجبور کردم برای شش خط اول مشهور از ادبیات داستانهای جدید (غیر شهوانی) بنویسم . خواندن را ادامه دهید تا بدانید که برنامه های هوش مصنوعی فکر می کنند رمان مورد علاقه شما چیست.



بر اساس مدلهای زبانی ایجاد شده توسط OpenAI ، برنامه گفتگوی آدم با کینگ با ترانسفورمر یک برنامه سرگرم کننده است که متن جدید را برای یک نمونه نوشتاری معین ، چند کلمه در یک زمان تولید می کند. با توجه به صدای جیر جیر در 20 آگوست از King ، Talk to Transformer در حال حاضر "نسخه بزرگتر و هوشمندانه تر GPT-2" OpenAI را اجرا می کند - برنامه ای که متون ، کلمه به کلمه را بر اساس دانش به دست آمده از مواجهه آن با حدود 8،000،000 وب سایت پیش بینی می کند.


می توانید از Talk to Transformer به عنوان یک قاتل بی حوصله یا به عنوان ابزاری برای شروع کار خود استفاده کنید. برای شروع تولید متن برای شما ، این برنامه به چیزی بیش از یک جمله احتیاج ندارد ، بنابراین می توانید فقط با چند ضربه کلید ، نوشتن نوشتارهای خود را به راحتی ایجاد کنید.


در اینجا چند مثال از آنچه می تواند انجام دهد هنگامی که با توجه به اولین سطر از رمان های معروف اول:


"غرور و تعصب" توسط جین آوستین


این حقیقتی است که به طور جهانی تصدیق شده است ، که یک مرد مجرد که دارای ثروت خوبی است ، باید در خواست همسر باشد.زنی که هدیه ثروت را دریافت می کند ، بیشتر از کسی که پس از واقعیت دریافت می کند ، ارجح است. اما تفاوت بین ثروت و تزریق چیست؟ در یک مورد ، لذت چیزی جز لذت بردن از زمان حال نیست. از سوی دیگر ، این یک تمایل به بازگشت آینده است. برعکس ، یک همسر عادی ، در تصور مردی که از هر مزایای خارق العاده ای برخوردار باشد ، وجود ندارد. اما میل و اشتیاق او واقعاً مانند تصورات است. اما این چیست؟ نه آینده بلکه یک لحظه خاص در گذشته - یعنی اشتیاق یا ایده همسر گذشته خود و ایده ای از همسر آینده اش. حال فقط برای تخیل معشوق وجود دارد. و ، همانطور که در واقعیت وجود ندارد ، این چیزی نیست. ممکن است عاشق وجود داشته باشد که لحظه فعلی این همسر سابق را دوست داشته باشد ، اما معشوق هرگز او را نمی بیند ،



'The Joy Luck Club' توسط امی تان


وقتی من یک دختر جوان در چین بودم ، مادربزرگم به من گفت مادرم شبح است.صورت خالی روح مادرم را می دیدم اما صورت خالی از او یک فرد مرده بود. مادربزرگم به من گفت که مادرش یک ماه و نیم پس از آن فوت کرده است که او خداحافظی کرد از من. در گذشته ، به گفته او ، مادرم هیچ وقت اتاق خواب خود را بدون مادرش در کنار خودش ترک کرده بود. اگر مادرم مرده بود ، من روح او بودم. نمی دانستم خودم را صدا کنم. من در اتاق زیر شیروانی پدرم بودم که از زمان دیرینه ، شگفت انگیز پدرم در نیویورک به دنبال کتاب گمشده بودم و به این نشان قدیمی با رنگ سفید رنگ رسیدم. این نام پدر من بود ، و "s" وجود ندارد. وقتی آن را برداشتم ، دست نویس غیرقابل توصیف بود. اما سخنان این نشان توجه من را به خود جلب کرد. وقتی یاد گرفتم که به کمک من نیاز دارند ، قصد داشتم با خاکستر مادرم به نیویورک نقل مکان کنم. گورستان ، چند درب پایین ، نام مادر بزرگم را داشت ، پدرم و مادربزرگم در آنجا دفن شده اند. ما بدون آنها می خواهیم نیویورک را ترک کنیم.



"هری پاتر و سنگ جادوگر" توسط جی کی روولینگ


آقای و خانم دورلی ، شماره چهار ، Privet Drive ، با افتخار گفتند که کاملاً طبیعی بودند ، بسیار متشکرم. واقعاً دلیلی برای خوشحال کردن وجود نداشت. آنها فقط ذهن خود را تشکیل داده اند که چه چیزی را برای شام می خواهند.


"خانم درسلی ، من کیک شکلاتی معمول خود را تهیه می کنم ، و یک اردک کباب شده که فردا با چاشنی و سوسیس در بالای آن پر شده است."


"آیا می دانید اردک کباب پیدا کنید؟" چارلی را خواست.


خانم دورسلی با کنجکاوم به او نگاه کرد و گفت: "من اعتقاد ندارم که من ، عمه پیرم" داشته باشم. "من حتی نمی دانم یک اردک چیست. چرا ، من به سختی نمی دانم که یک اردک کباب شده گوشت آن را می گیرد. می بینید ، یک بار فکر کردم که ممکن است یک اردک کباب را برای فردا بخورم ، زیرا می خواستم از بقیه استفاده کنم. "


چارلی گفت: "این یک پیشنهاد بسیار احمقانه است ، عمه پیر". "من پیشنهاد شما را به بازی منصفانه می دهم."


"مانند آب برای شکلات" توسط لورا اسکوویل


مراقب باشید پیاز را ریز خرد کنید. برای اینکه از گریه کردن خودداری کنید (که بسیار آزار دهنده است!) ، به شما پیشنهاد می کنم کمی روی سر خود قرار دهید.


سپس گوجه فرنگی ها را به شکل دایره و سپس به شکل مربع ، به شکل "E" و سپس "A" برش دهید. شما باید در کل 7 گوجه فرنگی دریافت کنید.


این روند را می توان با بقیه پیاز ها تکرار کرد و آنرا بسیار متنوع کرد.


حالا سیب زمینی ها و سپس نخود فرنگی ها را قرار دهید.


شما 3 نوع سیب زمینی دارید - سیب زمینی شیرین ، سیب زمینی لیما و سیب زمینی شیرین سیاه. ما از سیب زمینی لیما استفاده خواهیم کرد.


سیب زمینی های شیرین را در یک کیسه ziploc ، با آب قرار دهید و سپس آنها را درون آن بریزید تا پوشانده شود.


پیاز ، سیب زمینی و بقیه مواد را اضافه کنید. سپس ، به اندازه کافی آب جوش بریزید تا همه جای کاسه شود.


"یک داستان از دو شهر" توسط چارلز دیکنز


بهترین زمانها بود ، اوقات بدترین زمانها بود ، عصر خرد ، عصر حماقت بود ، عصر اعتقاد بود ، عصر عصبیت بود ، آن عصر نور بود ، آن زمان فصل تاریکی بود ، بهار امید ، زمستان ناامیدی بود. کل جهان در حال ساخت بود: تاریکی وجود داشت ، نور وجود داشت ، هرج و مرج وجود داشت ، نظم و هماهنگی وجود داشت ، ظلم و شفقت شیرینی وجود داشت.


دنیای دیروز دنیای امروز بود و فردا دنیای امروز و فردا است. همه چیز در حال تغییر است. تمام زندگی تابع محیط آن است یا تابع محیطی است که ایجاد می کند و آن را از بین می برد. تمام وجود در طی فرآیندی چرخه ای اتفاق می افتد که از چیزی به چیزی باز می گردد و دوباره بر می گردد. دنیای دیروز می تواند در دنیای امروز منزوی باشد و این زندگی برای همیشه است. دنیای فردا نیز از طریق فرآیند چرخه ای زندگی و مرگ می تواند در انزوا از دنیای امروز وجود داشته باشد.



"دختر در جنگ" توسط سارا نوویچ


جنگ در زاگرب بیش از یک بسته سیگار آغاز شد. با وقوع همه اینها ، یوگسلاوی سرانجام از هم پاشید ، یک مبارزات بزرگ برای قدرت وجود داشت. رهبری کرواسی توسط حزب کمونیست بود که به نظر می رسید کمونیست تر از حزب سوسیالیست است. حزب سوسیالیست که حدود 30 درصد آرا را در اختیار داشت ، از مناطق روستایی کشور به دست آمد و عمدتاً روستایی و کاتولیک بود ، در حالی که حزب کمونیست متشکل از کاتولیک های طبقه کارگر و طبقه بالا از شهرها بود. این شکاف منجر به جنگ شد ، اما در نهایت به پیروزی حزب سوسیالیست منجر شد.


اکنون ، در مورد پروژه فعلی من ، در حال نوشتن یک ترجمه انگلیسی از یک رمان از دوره ای متفاوت هستم. یکی از جدیدترین رمان های من بازخوانی تاریخی از زندگی نویسنده ، نویسنده داستان های The Canterbury است . زندگی این رمان نویس بسیار مهم است ، هم به زندگی مسیح و هم از نظر زندگی انسان.

'Geek Love' کاترین دون فقط ممکن است رمان بزرگ هزاره است

چیزی که به طور محسوسی در مورد کارناوال نگران کننده است وجود دارد : این فضایی است که باعث ایجاد رمز و راز و جادو می شود. که خطر و تاریکی و تعلیق را بیرون می آورد. حتی اصطلاح شناسی کلمه - یک فستیوال یا جشنواره جشن خیرخواهی قبل از عید. نمونه ای از مفرح کردن ، جشن گرفتن یا نقاب زدن. نمونه ای از اغتشاشات بیش از حد a la a 'کارناوال خشونت' - به بالقوه چیزی که مظنون است ، اشاره دارد. از دوره کلاسیک ادبی Ray Bradbury Something Wicked This Way تا فصل چهارم داستان ترسناک آمریکایی ، کارناوال همیشه مکانی بوده است که همه چیز فقط کمی ... خاموش است.



این در حالی است که باعث می شود کارناوال ها برای بسیاری از افراد به خانه تبدیل شوند: مهم نیست که شما کی باشید یا از کجا آمده اید ، می توانید در مجریان سیرک که آتش می خورند ، شمشیر می خورند ، یا خود را خم می کنند ، راحتی و همبستگی پیدا کنید. به اشکال غیر طبیعی. و پس از آن ، مطمئناً ، این پهپادها وجود دارد که مردم با در آغوش گرفتن - و تسویه حساب - عجیب و غریبهای بدنی یا ناهنجاریهای جسمی ، نام و زندگی می سازند. با دیدن آنها ، شما نیز به عنوان انسان قابل مشاهده و پذیرش هستید.


این جهانی است که رمان Geek Love در سال 1989 از کاترین دون در 1989 باز می شود و در نهایت باز می شود. دان نمی داند کتابی که یک دهه برای نوشتنش داشته است ، 30 سال بعد ، یک کلاسیک فرقه ای خواهد بود - و چگونه می تواند او داشته باشد؟ هیچ کس که نوشتن رمان بزرگ آمریکایی را آغاز کند ، واقعاً چنین کاری نمی کند. اما Geek Love یک کلاسیک بی انتهاست که اهمیت آن تنها در سه دهه از زمان انتشار آن رو به رشد است. این گریه به نبرد در برابر انطباق فرهنگی است، عظیم و شاعرانه F * شما CK به استانداردهای پدرسالار - و کسانی که مبارزه به حمایت از - که هر کسی که یک مرد سفید پوست با یک کار یقه سفید نیست احساس کمتر از ارزش، کمتر از اعتبار ، کمتر از انسان.


Geek Love داستان Aloysius و Lily 'Crystal Lil' Binewski ، سفر "Carnival Fabulon" و مهمتر از همه فرزندانشان است. وقتی اوقات در نمایش کارناوال سخت گیر شد ، آلوسیوس (آل) و لیل تصمیم گرفتند با پرورش دادن نمایش شخصیت خود ، مجموعه ای از اقدامات جدید را معرفی کنند.



این یک فریاد نبرد علیه انطباق فرهنگی است ، عظیمی و شاعرانه از شما با معیارهای مردسالاری.

لیل از طریق حشره کش های با دقت مورد بررسی و دوز ، مواد شیمیایی رادیواکتیو و داروهای تفریحی متفرقه ، فرزندان خود را به دنیا می آورد: آرتی ، "پسر آبی" با بغل به جای بازو و پاها. Iphygenia و Electra ، دوقلوهای پیوسته. جوجه ، که دارای قدرت telekinetic است. و المپیا ، راوی ما ، کوتوله آلبینیو. هر کودکی همانطور که آل دوست دارد به آنها بگوید "طراحی شده" بود ، و همانطور که لیل می گوید ، برکت خود را با بیشترین هدیه از والدینشان "طراحی کرد": "توانایی ذاتی برای بدست آوردن زندگی فقط با بودن خود."


اگرچه در نهایت در سال 1967 از تحصیل خارج شد ، دون در دانشکده آلم ، دانشکده رید در پورتلند ، اورگان حضور یافت و در سال 1975 پس از مسافرت به اروپا در پورتلند مستقر شد. باران ، سبز و گل رز رز همه در رمان و در بهترین خاطره های دهه 20 من برجسته است. عمیق ترین کراوات که همیشه مرا با رمان دان متصل می کند ، بررسی اشیاء متعلق به آن است.

من 31 ساله هستم ، هزاره از طریق و از طریق آن. مجموعه ای از آمار و ارقام و عبارات بی روح وجود دارد که در مورد نسل من نوشته شده است - ما تنبل هستیم ، حق داریم ، خود جذب می شویم ، عمدتا بدهی داریم ، در زیرزمینهای والدین خود زندگی می کنیم ( دو مورد آخر غیرقابل انکار هستند. برای بسیاری از ما صادق است ) - اما هیچ کس نگران وجودی افراد در نسل من نیست ، به نظر من ، بهتر از Paul Angone ، خالق All Groan Up : "درست وقتی که هزاره بود نوبت به دست گرفتن رویای آمریکایی گرفت. در چهره ما منفجر شد. "


پرداختن به پیامد آن انفجار ، از نظر بسیاری از اعضای نسل های بالاتر ، ما را به مزاحمت هایی تبدیل کرده است: ما فرسوده و کم هزینه هستیم. ما وام نمی گیریم و بچه نداریم. ما بیش از هر زمان دیگری کار می کنیم بدون اینکه هیچ وقت پا در یک دفتر برویم. ما نیز ممکن است فرار کرده و به سیرک بپیوندیم.


در زمانی که بسیاری از هزاره ها خودمان را در مکان های بسیار متفاوتی - حرفه ای ، جغرافیایی ، عاشقانه ، مالی - از آنچه تصور می کردیم می یابیم ، چند مورد بسیار راحت تر از غرق شدن به دنیایی هستند که "عادی بودن" فاجعه است.



پرداختن به پیامد آن انفجار ، از نظر بسیاری از اعضای نسل های بالاتر ، ما را به آزار و اذیت تبدیل کرده است.

من مطمئن نیستم که امروز "عادی" به چه معنی است. شکاف بین جایی که نسل هزاره در آنجاست و بقیه کشور فکر می کنند که باید در آن قرار بگیرند بسیار نگران کننده است: هزاره امروز صاحب خانه های کمتری هستند ، درآمد کمتری دارند و بدهی های عمیق تری نسبت به بسیاری از Boomers دارند. ما علیرغم تحصیل گسترده تر ، اولین نسل بعد از رکود بزرگ هستیم که نسبت به کسانی که پیش روی ما بودند بدتر شده اند .


من از یک خط طولانی از پیشخدمت های کوکتل آمده ام. اصالتاً اهل رنو ، نوادا ، مادرم ، خواهرش و مادرشان یک سینی نوشابه داشتند. مادربزرگ من تا اواسط دهه 80 با بزنگاه برخورد می کرد و در حالی که عمه من و مادرم در اواخر دهه 20 خود صنعت مهمان نوازی را ترک کردیم ، تمایل به کار درگیر اجتماعی ، جسمی خواستار ، فکر کردن روی پاهای شما به همین ترتیب از رگهای من عبور می کند. عملکرد و یک اشاره از دوره های فوق طبیعی از طریق Binewskis. من وقتی 17 ساله بودم در رستوران ها کار کردم و از 22 سالگی شروع کردم به بارگیری ، و اکنون در 31 سالگی نمی توانم تصور کنم بخشی از این صنعت نیستم .



اما قرار نبود آن طور پیش برود. مثل اکثر والدین (بیشتر افراد خوب ، به هر حال) زندگی من می خواست زندگی من ساده تر ، آسان تر و راحت تر از زندگی آنها باشد. آنها زندگی برای من می خواستند که شامل شیفت های 13 ساعته و جوراب های فشرده سازی یا نگرانی در مورد چند نکته من در این هفته نبود. من ، مانند بسیاری از هزاره ها ، فقط لیسانس لیسانس ندارم ، اما گاهی اوقات نمی توانم به دلیل تعقیب در دفتر گوشه ای یا حیاط زندگی نه به پنج نفری ، احساس یک آدم آزاده کنم.


و با این حال ، درست مانند المپیا ، آلبینیسم ، کوتوله گرایی ، و پشت پرده خود را به عنوان موقوفات ذاتی و دوستدار در دنیایی که بیش از حد با "هنجارها" دیده می شود ، من از ناآشنایی خود با دنیای نه به پنج ، خراشهای درپوش بطری من و ... لذت می برم. من همیشه وقتی در میان جمع می شوم پشت سر شما می گویم . تعداد زیادی از ما رستوران های حرفه ای - چیزی شبیه به 12 میلیون نفر - وجود دارد که واقعاً یک خرده فرهنگ تلقی شود ، و صنعت میهمان نوازی بیش از حد درگیر فعالیت های اجتماعی ، آگاهی پایداری و آموزش است تا در هر مکانی در نزدیکی یک تالاب باشد ، اما ما هستیم. خوشبختانه از بسیاری جهات متفاوت است.


ما لکه های کارناوال نیستیم ، اما ما یک نژاد خاص هستیم ، و Geek Love باعث می شود که با هم احساس کاملی داشته باشم.


من بهترین پشتیبان خودم هستم وقتی پشت میله هستم. این جایی است که من یاد گرفتم به غرایز خود اعتماد کنم ، جایی که به من اجازه داده شد از اشتباهات درس بگیرم ، جایی که افراد بالقوه را در من می دیدند و می گفتند ادامه دهید . اینجاست که ، از بسیاری جهات ، من نه تنها به آنچه می توانم انجام دهم ، بلکه چه کسی هستم ، ارج می نهم. درست مثل آرتی و دوقلوها ، جوجه و المپیا.


و اگر این باعث می شود من یک آدم مزاحم باشم ، همینطور باش.