دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب تمام موج های شکستن توسط کری لونسدال

مولی برنان پس از اینکه اتفاق وحشتناکی رخ داد ، از زادگاه خود گریخت و مردی را که دوست داشت ، پشت سر گذاشت و قسم خورد که هرگز به عقب برگردد. دوازده سال بعد ، او با دختر محبوبش کسی زندگی جدیدی را پشت سر می گذارد. وقتی کاسی از بینش های ترسناک و کابوس های تکراری رنج می برد ، مولی مجبور می شود به خاطر دخترش به خانه برگردد. با انجام این کار ، او باید با گذشته و مرد کنار بیاید.
دانلود نمودن کتاب

تمام موج های شکستن یک خواندن بسیار لذت بخش بود. جنبه رئالیسم جادویی داستان یک سورپرایز غیرمنتظره بود ، زیرا آشفتگی نشان نمی داد که این نمایش داده می شود. با این حال ، من از آن هیجان زده شدم ، زیرا این چیزی است که دوست دارم آن را بخوانم.

ارتباط با شخصیت ها برای من آسان بود ، و نوشته های Lonsdale در کل عالی بود. من مشتاقانه منتظر خواندن بیشتر کتاب های او هستم!

یک نسخه خواندن از این کتاب را که از انتشارات دریاچه اتحادیه منتشر شده است از طریق نتگللی و گودریدزداوی دریافت کردم .

 

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: کری لونسدال
عنوان: همه ژانرهای موج شکن
: ژانر داستانی زنان ، فانتزی
تاریخ انتشار: 6 دسامبر 2016 توسط انتشارات دریاچه
رتبه: 4 ستاره

درباره کتاب
از پرفروش ترین نویسندگان همه چیزهایی که ما نگه می داریم یک داستان دستگیره از اسرار دفن شده طولانی ، قدرت استغفار و قدرت شفابخشی بازگشت به خانه برای خوبی ها به دست می آید.

پس از یک حادثه هولناک خانواده خود را از هم جدا کرد ، مولی برنان از مردی که دوست داشت و فراری غم انگیز که مرتکب شده بود گریخت.

دوازده سال بعد ، مولی زندگی جدیدی را برای خودش و دختر هشت ساله خود ، کسی ایجاد کرده است. این استاد تاریخ هنر ، جواهرات را به همان اندازه منحصر به فرد و آب و هوای شیشه دریا که جمع می کند ، آرایش می کند ، در حالی که دختر خود را در یک محیط امن و دوست داشتنی پرورش می دهد - چیزی که مولی هرگز آن را نداشت. اما وقتی کاسی از دیدهای وحشتناک و کابوس های ناتوان کننده رنج می برد ، مولی مجبور می شود به مکانی که قسم خورده ، برگردد ، دیگر هرگز به خانه خود به خانه اقیانوس آرام منتقل نمی شود.

اکتشاف پرشور عشق ، اسرار و مادری ، همه موجهای در حال شکستن داستان زشت زن است که کشف می کند باید با گذشته خود مقابله کند ، گناه خود را رها کند و همه چیز را در توان خود برای نجات دخترش احضار کند.

درباره نویسنده
آمازون نمودار ، وال استریت ژورنال ، و نویسنده پرفروش # 1 آمازون کیندل کری لونسدال می نویسد که درام های مستقل و سریال بر اساس احساسات دراماتیک خانگی ، تعلیق خانواده و داستان های زنانه است. کتابهای او در بیش از 28 کشور در سراسر جهان فروخته می شوند و به 24 زبان ترجمه می شوند (و شمارش می شوند). بنیانگذار انجمن نویسندگان داستان های زن ، یک سازمان بین المللی است که دارای بیش از 1000 نویسنده است ، کری به همراه همسر و دو فرزندش در کالیفرنیای شمالی ساکن است.


دانلود کتاب همسر توسط Alafair Burke

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
b2n.ir plink.ir