دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

چه اتفاقی می افتد وقتی از یک سبد زبانی خواسته می شود داستان هایی را بر اساس اولین خطوط معروف اول ادبیات بنویسد

در اوایل هفته جاری ، نویسنده رید مک کارتر از AV Club به خوانندگان نشان داد چه اتفاقی می افتد هنگامی که داستان های وابسته به عشق شهوانی را به یک زبانه زبانی ساخته شده برای ادامه داستان ها وصل می کنید. برای تفریح ​​، من همان ربات زبان را مجبور کردم برای شش خط اول مشهور از ادبیات داستانهای جدید (غیر شهوانی) بنویسم . خواندن را ادامه دهید تا بدانید که برنامه های هوش مصنوعی فکر می کنند رمان مورد علاقه شما چیست.



بر اساس مدلهای زبانی ایجاد شده توسط OpenAI ، برنامه گفتگوی آدم با کینگ با ترانسفورمر یک برنامه سرگرم کننده است که متن جدید را برای یک نمونه نوشتاری معین ، چند کلمه در یک زمان تولید می کند. با توجه به صدای جیر جیر در 20 آگوست از King ، Talk to Transformer در حال حاضر "نسخه بزرگتر و هوشمندانه تر GPT-2" OpenAI را اجرا می کند - برنامه ای که متون ، کلمه به کلمه را بر اساس دانش به دست آمده از مواجهه آن با حدود 8،000،000 وب سایت پیش بینی می کند.


می توانید از Talk to Transformer به عنوان یک قاتل بی حوصله یا به عنوان ابزاری برای شروع کار خود استفاده کنید. برای شروع تولید متن برای شما ، این برنامه به چیزی بیش از یک جمله احتیاج ندارد ، بنابراین می توانید فقط با چند ضربه کلید ، نوشتن نوشتارهای خود را به راحتی ایجاد کنید.


در اینجا چند مثال از آنچه می تواند انجام دهد هنگامی که با توجه به اولین سطر از رمان های معروف اول:


"غرور و تعصب" توسط جین آوستین


این حقیقتی است که به طور جهانی تصدیق شده است ، که یک مرد مجرد که دارای ثروت خوبی است ، باید در خواست همسر باشد.زنی که هدیه ثروت را دریافت می کند ، بیشتر از کسی که پس از واقعیت دریافت می کند ، ارجح است. اما تفاوت بین ثروت و تزریق چیست؟ در یک مورد ، لذت چیزی جز لذت بردن از زمان حال نیست. از سوی دیگر ، این یک تمایل به بازگشت آینده است. برعکس ، یک همسر عادی ، در تصور مردی که از هر مزایای خارق العاده ای برخوردار باشد ، وجود ندارد. اما میل و اشتیاق او واقعاً مانند تصورات است. اما این چیست؟ نه آینده بلکه یک لحظه خاص در گذشته - یعنی اشتیاق یا ایده همسر گذشته خود و ایده ای از همسر آینده اش. حال فقط برای تخیل معشوق وجود دارد. و ، همانطور که در واقعیت وجود ندارد ، این چیزی نیست. ممکن است عاشق وجود داشته باشد که لحظه فعلی این همسر سابق را دوست داشته باشد ، اما معشوق هرگز او را نمی بیند ،



'The Joy Luck Club' توسط امی تان


وقتی من یک دختر جوان در چین بودم ، مادربزرگم به من گفت مادرم شبح است.صورت خالی روح مادرم را می دیدم اما صورت خالی از او یک فرد مرده بود. مادربزرگم به من گفت که مادرش یک ماه و نیم پس از آن فوت کرده است که او خداحافظی کرد از من. در گذشته ، به گفته او ، مادرم هیچ وقت اتاق خواب خود را بدون مادرش در کنار خودش ترک کرده بود. اگر مادرم مرده بود ، من روح او بودم. نمی دانستم خودم را صدا کنم. من در اتاق زیر شیروانی پدرم بودم که از زمان دیرینه ، شگفت انگیز پدرم در نیویورک به دنبال کتاب گمشده بودم و به این نشان قدیمی با رنگ سفید رنگ رسیدم. این نام پدر من بود ، و "s" وجود ندارد. وقتی آن را برداشتم ، دست نویس غیرقابل توصیف بود. اما سخنان این نشان توجه من را به خود جلب کرد. وقتی یاد گرفتم که به کمک من نیاز دارند ، قصد داشتم با خاکستر مادرم به نیویورک نقل مکان کنم. گورستان ، چند درب پایین ، نام مادر بزرگم را داشت ، پدرم و مادربزرگم در آنجا دفن شده اند. ما بدون آنها می خواهیم نیویورک را ترک کنیم.



"هری پاتر و سنگ جادوگر" توسط جی کی روولینگ


آقای و خانم دورلی ، شماره چهار ، Privet Drive ، با افتخار گفتند که کاملاً طبیعی بودند ، بسیار متشکرم. واقعاً دلیلی برای خوشحال کردن وجود نداشت. آنها فقط ذهن خود را تشکیل داده اند که چه چیزی را برای شام می خواهند.


"خانم درسلی ، من کیک شکلاتی معمول خود را تهیه می کنم ، و یک اردک کباب شده که فردا با چاشنی و سوسیس در بالای آن پر شده است."


"آیا می دانید اردک کباب پیدا کنید؟" چارلی را خواست.


خانم دورسلی با کنجکاوم به او نگاه کرد و گفت: "من اعتقاد ندارم که من ، عمه پیرم" داشته باشم. "من حتی نمی دانم یک اردک چیست. چرا ، من به سختی نمی دانم که یک اردک کباب شده گوشت آن را می گیرد. می بینید ، یک بار فکر کردم که ممکن است یک اردک کباب را برای فردا بخورم ، زیرا می خواستم از بقیه استفاده کنم. "


چارلی گفت: "این یک پیشنهاد بسیار احمقانه است ، عمه پیر". "من پیشنهاد شما را به بازی منصفانه می دهم."


"مانند آب برای شکلات" توسط لورا اسکوویل


مراقب باشید پیاز را ریز خرد کنید. برای اینکه از گریه کردن خودداری کنید (که بسیار آزار دهنده است!) ، به شما پیشنهاد می کنم کمی روی سر خود قرار دهید.


سپس گوجه فرنگی ها را به شکل دایره و سپس به شکل مربع ، به شکل "E" و سپس "A" برش دهید. شما باید در کل 7 گوجه فرنگی دریافت کنید.


این روند را می توان با بقیه پیاز ها تکرار کرد و آنرا بسیار متنوع کرد.


حالا سیب زمینی ها و سپس نخود فرنگی ها را قرار دهید.


شما 3 نوع سیب زمینی دارید - سیب زمینی شیرین ، سیب زمینی لیما و سیب زمینی شیرین سیاه. ما از سیب زمینی لیما استفاده خواهیم کرد.


سیب زمینی های شیرین را در یک کیسه ziploc ، با آب قرار دهید و سپس آنها را درون آن بریزید تا پوشانده شود.


پیاز ، سیب زمینی و بقیه مواد را اضافه کنید. سپس ، به اندازه کافی آب جوش بریزید تا همه جای کاسه شود.


"یک داستان از دو شهر" توسط چارلز دیکنز


بهترین زمانها بود ، اوقات بدترین زمانها بود ، عصر خرد ، عصر حماقت بود ، عصر اعتقاد بود ، عصر عصبیت بود ، آن عصر نور بود ، آن زمان فصل تاریکی بود ، بهار امید ، زمستان ناامیدی بود. کل جهان در حال ساخت بود: تاریکی وجود داشت ، نور وجود داشت ، هرج و مرج وجود داشت ، نظم و هماهنگی وجود داشت ، ظلم و شفقت شیرینی وجود داشت.


دنیای دیروز دنیای امروز بود و فردا دنیای امروز و فردا است. همه چیز در حال تغییر است. تمام زندگی تابع محیط آن است یا تابع محیطی است که ایجاد می کند و آن را از بین می برد. تمام وجود در طی فرآیندی چرخه ای اتفاق می افتد که از چیزی به چیزی باز می گردد و دوباره بر می گردد. دنیای دیروز می تواند در دنیای امروز منزوی باشد و این زندگی برای همیشه است. دنیای فردا نیز از طریق فرآیند چرخه ای زندگی و مرگ می تواند در انزوا از دنیای امروز وجود داشته باشد.



"دختر در جنگ" توسط سارا نوویچ


جنگ در زاگرب بیش از یک بسته سیگار آغاز شد. با وقوع همه اینها ، یوگسلاوی سرانجام از هم پاشید ، یک مبارزات بزرگ برای قدرت وجود داشت. رهبری کرواسی توسط حزب کمونیست بود که به نظر می رسید کمونیست تر از حزب سوسیالیست است. حزب سوسیالیست که حدود 30 درصد آرا را در اختیار داشت ، از مناطق روستایی کشور به دست آمد و عمدتاً روستایی و کاتولیک بود ، در حالی که حزب کمونیست متشکل از کاتولیک های طبقه کارگر و طبقه بالا از شهرها بود. این شکاف منجر به جنگ شد ، اما در نهایت به پیروزی حزب سوسیالیست منجر شد.


اکنون ، در مورد پروژه فعلی من ، در حال نوشتن یک ترجمه انگلیسی از یک رمان از دوره ای متفاوت هستم. یکی از جدیدترین رمان های من بازخوانی تاریخی از زندگی نویسنده ، نویسنده داستان های The Canterbury است . زندگی این رمان نویس بسیار مهم است ، هم به زندگی مسیح و هم از نظر زندگی انسان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد