دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

Sequel 'The Handmaid’s Tale' مارگارت اتوود به هولو می آید

دنباله طولانی مورد انتظار مارگارت اتوود در فیلم The Handmaid's Tale با عنوان The Testament در تاریخ 10 سپتامبر به فروشگاه ها می رسد اما این رمان از قبل مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. روز چهارشنبه ، TIME گزارش داد که علاوه بر این که در فهرست جایزه بوکر 2019 قرار گرفت ، دنباله بازی The Handmaid's Tale به هولو می آید . آنچه در حال حاضر درباره Testament و اقتباس آینده صفحه به صفحه آن می دانیم ، اینجاست .



هنگامی که خوانندگان جلد کتاب The Handmaid's Tale را در سال 1985 بسته بودند ، آنها از دانستن اینکه چه اتفاقی برای قهرمان ناشناس این رمان افتاده است ، با خبر نیستند. احتمالاً باردار فرزند معشوقش ، نیک ، Offred خانه فرمانده را در یک وانت سیاه ترک می کند ، که ممکن است متعلق به گروه پلیس مخفی معروف به چشم ها باشد ، یا - همانطور که نیک ، یک چشم خود را به او اطمینان می دهد - در برابر مقاومت زیرزمینی قرار گیرد. جنبش به نام مهدی حتی Offred نمی داند که واقعاً چه اتفاقی می افتد ، بنابراین او "قدم می زند تا به تاریکی داخل شود ، یا نور دیگر."


اکنون ، 34 سال پس از نمایش نخستین فیلم The Handmaid's Tale در قفسه های فروشگاه ، سرانجام ممکن است خوانندگان پاسخی در مورد سرنوشت Offred دریافت کنند. Testament 15 سال پس از پایان رمان انتخاب می شود و شامل سه زن بسیار متفاوت می شود که زندگی آنها تحت تأثیر کشور خیالی و خارق العاده گیلاد قرار گرفته است. آگنس یک دختر گیله ای است ، "از پیش انتخاب شده برای ازدواج با یک فرمانده" ، که ازدواج را رد می کند. دیزی نوجوان کانادایی است و می آموزد که در گیلاد ، کشوری که از آن بیزار است ، به دنیا آمده است ، جایی که به عنوان "کودک نیکول" شناخته می شود. و خاله لیدیا ، خاله لیدیا است - غیرت ظالمی که مرکز سرخ را اداره می کند ، و در آنجا آموزش آوازهای زنانه است.



Fans of The The Handmaid's The Hulma's Hulu به یاد می آورد که دختر مدت طولانی گمشده Offred ، هانا ، توسط والدین فرزندخواندگی وی به Agnes تغییر نام داد. روز سه شنبه ، نیویورک تایمز در یک بررسی از کتاب جدید تأیید کرد که Agnes of the Testament همان کودک Offred است و لوک در تلاش برای پرواز ناکام خود گم شده است. که نمی خواهد تعجب هر کسی که شده است با نگه داشتن قطعه از اطلاعات در مورد بیرون درز عهد ، با توجه به اینکه اگنس به یاد می آورد "در حال اجرا از طریق یک جنگل با کسی دست من،" در گزیده ای منتشر شده توسط روزنامه گاردین .


روزنامه نیویورک تایمز همچنین تأیید کرد که دیزی / نیکول ، یکی از راویان دیگر در Testament ، دختر Offred به همراه نیک است. در گیلاد ، نیکول به عنوان "دختر پوستر شهید" در نظر گرفته می شود که توسط مادر تروریست خود ربوده شد و به خارج از کشور قاچاق شد. در کانادا ، او دزی ساده ، دختر صاحبان فروشگاه های خوب است.


داستان Agnes تنها ارتباط بین سریال Testament و Hulu نیست. طبق گفته TIME ، "آتود که قبل از آغاز نمایش نمایش نوشتن Testament را آغاز کرده است ، در هر فصل از نزدیک با [نمایشگر بروس] میلر و تیمش همکاری کرده است و در مورد برنامه های داستان ، جزئیاتی درباره گیلاد و جنبه هایی مانند نام کاراکترها مشاوره می دهد." او به میلر اجازه نمی داد خاله لیدیا را از بین ببرد ، و تهدید می کرد که "اگر سرش را بر روی یک بشقاب بگذارد". ان Dowd، که نقش عمه لیدیا بر روی صفحه نمایش، همچنین بخش های شخصیت او را از خواندن عهد .


آیا اتوود نگران خراب کردن تداوم بین رمان سال 1985 خود ، داستان The Handmaid's Hulu و Testament بود ؟ احتمالاً در مورد اقتباس Hulu از Testament در این زمان ، چیزی کم گفته می شود ، زیرا میلر و "کارمندانش هنوز هم کتاب دقیقاً محافظت شده" را مطالعه نکردند ، اما طرفداران آتود و سریال Hulu چیزهای زیادی دارند که می توانند در انتظار باشند. روزهای آینده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد