دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

کتابهای چاپ شده یا کتابهای الکترونیکی؟

در طی چند سال گذشته ، این کتاب های سنتی توسط این نوآوری اصلی کتابها کنار گذاشته شده اند. اما آیا این چیزی است که واقعاً ارزش آن را بیشتر از خواندن کتابهای قدیمی ، همرفتی می کند؟ خوب ، بعضی از دلایلی که مردم یکی را بر دیگری و برعکس ترجیح می دهند ، بیان خواهم کرد. امیدوارم قضاوت بهتری داشته باشید که کدام یک در واقع برای شما مناسب است.

کتابهای الکترونیکی نشان دهنده نوآوری ، قابلیت حمل و مفاهیم فناوری است که در مورد نحوه خواندن افراد از این نسل اعمال می شود. برای بعضی از افراد ، خواندن این مطالب راحت تر است زیرا لازم نیست وسایل سنگین بیشتری را در بسته های کیف خود حمل کنیم. ما فقط باید تبلت ها یا تلفن های خود را روشن کنیم ، به برنامه هایی که کتابهای الکترونیکی را پشتیبانی می کند (iBooks یا Amazon Kindle) بروید ، و سپس شروع به خواندن هر آنچه در کتابخانه ما شده است. واقعیت بسیار جالب دیگر این است که دیگر لازم نیست که به کتابفروشی ها برویم. باز هم ، برای بعضی از افراد این ممکن است وقت تلف شود زیرا برخی از کتابفروشی ها پر از کتاب هستند. با این حال ، ما می توانیم تمام کتابهایی را که می خواهیم از طریق اپلیکیشن دریافت کنیم بدون نیاز به اختصاص زمان مشخص برای مراجعه به کتابفروشی.

از طرف دیگر ، ما کتابهای کاغذی سنتی داریم که کلاسیک تر ، ظریف تر و شیک تر هستند. یکی از مواردی که مردم در مورد کتابهای الکترونیکی دوست ندارند این است که آنها در واقع نمی توانند صفحات را حس کنند. برای برخی از افراد ، آنها باید بتوانند خود کتاب را احساس کنند (چرخاندن صفحات ، احساس پوشش و غیره). یا حتی برای نوشتن یادداشتهای ساده در کنار صفحات ، اطلاعات مهم را زیرنویس کنید و گوشه صفحات را تا کنید. این بستگی به این دارد که چقدر دوست دارید با برخی سبک های کلاسیک بخوانید. علاوه بر این ، این کتابهای چاپی کمی مطمئن تر از کتابهای الکترونیکی هستند. کتابهای الکترونیکی باید برنامه ها و دستگاه ها را اجرا کنند ، و بعضی اوقات ممکن است این ویروس ها خراب یا یخ شوند. بعلاوه ، برای بعضی از افراد دیگر هنگامی که وسوسه می شوند برنامه های دیگر را باز کرده و شروع به انجام کار دیگری کنند ، تمرکز روی خواندن بسیار سخت است. در پایان،

بین کتاب های الکترونیکی و کتاب های چاپی ، همپوشانی و اختلاف زیادی وجود دارد. تا زمانی که باید تصمیم بگیریم کدام یک را بدست می آوریم ، فقط به اولویت شخصی می رسید. نکته اصلی این سؤال است که آیا ما راحتی بیشتری می خواهیم یا سنتی. شما چی فکر میکنید؟

این مطلب در دستهبندی نشده توسط Ed Reinoso ارسال شده است . نشانه permalink مشاهده مکالمات .

درباره Ed Reinoso
من علاقه مند به طراحی ، فناوری و برنامه نویسی هستم. من شغل خود را در IST دنبال می کنم: طراحی و توسعه با یک خردسال در کارآفرینی دیجیتال.
نمایش تمام پست های اد رینوس →
12 فکر در مورد " کتابهای چاپی یا کتابهای الکترونیکی؟ کدام یک را ترجیح می دهی؟ "
ybz5016 در23 اکتبر 2015 ساعت 11:21 صبح گفت:
کدام یک بهتر است ، کتابهای الکترونیکی یا کتابهای چاپی؟ همیشه برای همه ما یک سوال خوب بوده است. کتابهای الکترونیکی ارزان و قابل حمل است ، اما یادداشت برداری نیز آسان نیست. کتابهای چاپی کار یادداشت برداری آسان است اما گران است. من شخصاً هردو را ترجیح می دهم اما برای انواع مختلف کتاب. اگر این کتاب درسی یا کتاب یادگیری است ، من چاپی را انتخاب می کنم زیرا یادداشت های زیادی راجع به آن یادداشت می کنم. در آن صورت ، درک همه چیز هنگام بررسی ، برای من آسان تر خواهد بود. اگر این یک رمان یا مجله است ، من الکترونیک را از آنجا که ارزان است انتخاب می کنم. با این حال ، اگر این یک رمان به یاد ماندنی است که مرا به خود جلب می کند ، بدون هیچ تردیدی آن را خریداری می کردم.

azs255 در18 اکتبر 2015 ساعت 10:57 بعد از ظهر گفت:
این یک پست عالی است این مهمترین دلایل انتخاب مردم در نسخه های الکترونیکی کتاب های مختلف یا نسخه های کاغذی را برجسته می کند. به عنوان اکثر مردم ، کپی کردن کتاب را ترجیح می دهم. اما مشکل این است که من همیشه انتخابی ندارم.
اول از همه ، همانطور که در بالا ذکر شد ، جستجوی نسخه سخت یک کتاب خاص به زمان نیاز دارد. پیدا کردن کتاب در وب برای من بسیار آسانتر از مقایسه با رفتن به کتابخانه و پیدا کردن کتاب در بین صد نفر دیگر است. امروز در دنیای سریع در حال توسعه باید سریعتر حرکت کنیم ، سریعتر باشیم ، همه چیز را سریعتر انجام دهیم. بنابراین ، همه سریعترین راه برای انجام یک کار را انتخاب می کنند.
دوم اینکه ، بیشتر کتابها ، به ویژه کتابها برای دانشگاهیان ، بسیار گران هستند. علیرغم اینکه فرایند یادگیری با کپی سخت از کتاب پربارتر و لذت بخش تر است ، ما مجبور می شویم که با نسخه الکترونیکی آن کتاب مطالعه کنیم به این دلیل که می توان آن را به صورت آنلاین (نه همه ، بلکه بیشتر کتاب ها) به صورت آنلاین یافت. ناراحت است که در ایالات متحده و اکثر کشورهای توسعه یافته تولید کتاب به یک تجارت با مبلغ چندین میلیارد دلار تبدیل شده است.
به طور خلاصه ، کتاب های الکترونیکی روشی بسیار مناسب برای به دست آوردن اطلاعات لازم هستند ، اما آنها هرگز جایگزین کتاب های سنتی نمی شوند و هرگز آن احساساتی را که کتاب های سنتی انجام می دهند تحویل نخواهند داد. همانطور که قبلاً هم گفتم ، من کتابهای سنتی را ترجیح می دهم و هر وقت وقت داشتم همیشه از نسخه سخت کتاب استفاده می کنم با وجود این که زمان بیشتری برای شروع خواندن آن کتاب طول می کشد.

جیکوب جی شریر در18 اکتبر 2015 ساعت 9:12 بعد از ظهر گفت:
در تجربه کتاب های سنتی و کتاب های الکترونیکی ، هنوز هم درباره این دو گزینه نظرات مختلفی دارم. برای من شخصاً ، این بستگی به آنچه می خوانم بستگی دارد. به عنوان مثال ، من واقعاً از خواندن روزنامه به شکل سنتی آن لذت می برم. من از خواندن روزنامه به جای دلایل زیادی به دلایل مختلف ، از جمله توانایی حاشیه نویسی ، امکان برش مقالات و سنت خواندن روزنامه ها که قرن ها وجود داشته است ، لذت می برم.
با این حال ، هنگامی که من برای کلاس های خود در جستجوی کتاب های درسی هستم ، همیشه بررسی می کنم که قبل از خرید یک چاپ الکترونیکی نسخه آنلاین وجود دارد یا خیر. من این کار را قبل از هر چیز دیگری انجام می دهم زیرا بیشتر اوقات کتاب الکترونیکی جایگزین ارزان تری است. حمل و نقل کتابهایم برای من بسیار آسانتر است زیرا می توانم از طریق لپ تاپ خود به آنها دسترسی داشته باشم ، نه اینکه بخواهم حدود 4 نسخه سخت سخت را ببندم.
سرانجام ، وقتی برای اوقات فراغت می خوانم ، فکر می کنم برداشتن شومیز از خواندن از طریق اینترنت بسیار ساده تر است. من از خواندن کتابهای سنتی لذت می برم و می توانم در صورت نیاز به مراجعه به صفحه قبلی یا فصل آسان برگردانم ، بدون آنکه جای خود را از دست بدهم ، می توانم به فصل قبلی بپردازم ، و بتوانم کتابهایی را که تمام کرده ام جمع کنم. در قفسه کتاب من
در کل ، من فکر می کنم که کتاب های الکترونیکی همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند ، اما من فکر می کنم که بسیاری از سنت گرایان مانند خودم هستند که به همان اندازه از نسخه سخت استفاده می کنند. شاید من فقط لجوج باشم ، اما احساس صفحات فیزیکی را که از انگشتانم می لرزد ، دوست دارم.

mem5993 در18 اکتبر 2015 ساعت 8:53 بعد از ظهر گفت:
من فکر می کنم هنگام مقایسه کتاب های الکترونیکی و کتاب ها ، واقعاً به ترجیح شخصی کم می شود. من شخصاً احساس یک کتاب واقعی را در دستان خود می پسندم و این ایده را دارم که بتوانم صفحات کتاب را تلنگر کنم. با این حال ، هنگام تعطیلات برای من راحت تر است که به جای اینکه چندین کتاب را در تعطیلات با من بکشید ، فقط روشن کردن من را بسته بندی کنید ، بنابراین بسته بندی آن کمی سبک تر می شود.

مطالعات نشان داده است که وقتی نوبت به درک مطلب می رسد که کتابهای مقاله تصمیم بهتری می گیرند. وی گفت: "اخیراً یکی از این تحقیقات توسط مرکز ژان گانز کوونی در کارگاه کنجد انجام شد. این مطالعه نشان داد که ایجاد سوادآموزی در کودکان به دلیل تمرکز متمرکز بر داستان و فرصت های تعامل کودک و والدین که کتاب را با کودک می خوانند ، بیشتر از کتاب های چاپی است تا کتاب الکترونیکی. " برخی از کیندل یا کتابهای الکترونیکی دارای ویژگی های تعاملی زیادی هستند و برخی از دستگاه ها تمایل دارند که بیش از حد از آن استفاده نکنید ، بنابراین این ویژگی ها می توانند در نهایت حواس پرتی باشند.

محققان می گویند که کتاب چاپ ممکن است برای بچه ها بهتر باشد زیرا بهتر است برای دستیابی به تجربه ، عاشق خواندن باشد و همچنین به کودکان کمک می کند تا به جای حواس پرتی هایی که ممکن است روی آنها باشد توجه خود را به کتاب و محتوای موجود در آن معطوف کنند. کتاب الکترونیکی با این حال محققان دریافتند که به نظر می رسد کتابهای الکترونیکی به بچه های جوان کمک می کند کلمات چاپ شده را شناسایی کنند. آنها همچنین می گویند که کتابهای الکترونیکی ممکن است بهتر باشند زیرا تعاملی تر هستند ، از این بابت بیشتر پاداش می گیرند زیرا کتاب الکترونیکی می تواند با شما صحبت کند یا با چیزهای خاص به شما پاداش دهد و کتاب الکترونیکی به سبک یادگیری منحصر به فرد یک کودک برسد.

در پایان ، هر دو روش خواندن ، جوانب مثبت و منفی خود را دارند. همانطور که قبلاً گفتم همه چیز به آنچه خواننده ترجیح می دهد جوش می یابد. کتاب های الکترونیکی قطعاً شیوه نگاه دنیا به مطالب خواندن و روشی را که می توانیم با کتابهایی که ممکن است در حال خواندن هستیم تعامل کنیم تغییر داده است.

http://www.scholastic.com/p والدین/ resource/ article/ developing- reading- skills/ e- books- vs- print- what- p پدر- need- to- شناخت
http://www.spreeder.com/blog / کتابهای الکترونیکی-مقابل-چاپ-کتاب-که-ترجیح-اکنون /

گوردون جوزف هودانیچ در18 اکتبر 2015 ساعت 6:37 بعد از ظهر گفت:
من همیشه در حال خواندن از طریق تلفن خود هستم. من نزدیک به 20 کتاب که قبلاً دانلود و ذخیره شده بر روی هارد دیسک من است. من از خواندن از طریق تلفن لذت می برم ، اما اعتقاد ندارم که کتاب های متنی بهترین راه برای دستیابی به کتاب هستند. هیچ چیز نمی تواند با یافتن اطلاعات و متن مفید در کتاب درسی مقایسه کند. من تجربه قبلی با آنها داشته ام. مشکل اصلی که من به آن توجه می کنم این است که مراجعه به صفحات قبلی کتاب ها بسیار دشوار است. یافتن صفحه قبلی که می خوانید همیشه دشوار است یا به عنوان مثال ، می توانید جایی که در یک مقاله 500 کلمه ای قرار دارد را پیدا کنید. من اعتقاد ندارم که لازم است همه خواندن ما را به کتابهای الکترونیکی پنهان کند. احساس می کنم تا زمانی که روشی نرم تر برای مانور کتاب های آنلاین وجود نداشته باشد ، به ناامیدی بیشتری منجر می شود.

کریستوفر سانتوس در18 اکتبر 2015 ساعت 6:01 بعد از ظهر گفت:
همانطور که بسیاری از پاسخ های فوق گفته اند ، من نیز به جای کتاب های الکترونیکی کتاب های واقعی را ترجیح می دهم. شخصاً چشمم بعد از خواندن صفحه نمایش تا مدت ها عصبانیت می شود در حالی که به صفحات کلاسیک و فیزیکی عادت کرده اند. من قطعاً این موضوع را به این واقعیت نسبت می دهم که وقتی کودک بودم کتابهای فیزیکی هنوز محبوب بودند. در حال رشد ، کتاب های الکترونیکی به همان اندازه که اکنون توسعه یافته بودند ، نبودند و خانواده من دائماً به روزنامه ها ، کتاب های درسی و سایر رسانه های چاپی اعتماد می کردند. این نسل جدید ممکن است برعکس آن را داشته باشد زیرا از این نوع فناوری استفاده شده اند. نمونه بسیار خوبی را می توان بین خودم و خواهر کوچکترم یافت. وقتی سن خواهرانم بود ، به کتابهایی از کتابخانه و مجلات اعتماد کردم. اکنون خواهرم برای دسترسی به کتابهای درسی برای مدرسه از iPad و رایانه استفاده می کند.

در مقابل ، من می توانم درک کنم که چرا جامعه ما بیشتر به سمت کتاب های الکترونیکی می آموزد. بزرگترین تفاوت بین کتاب های فیزیکی و کتاب های الکترونیکی قیمت است. به عنوان مثال ، کتابهای درسی دانشگاهها می توانند بین 40 تا 250 دلار برای هر کتاب در نظر بگیرند ، در حالی که نسخه های آنلاین شاید نیمی از قیمت آن باشد. استفاده از دستگاه هایی مانند Kindle یا iPad نیز مقرون به صرفه است. با یک هزینه زیاد در جلو ، دسترسی به کتاب ها و اشتراک های آنلاین بطور قابل توجهی ارزان تر از خرید نسخه های فیزیکی است. برای آینده ، امیدوارم تعادل بین دو نوع رسانه برقرار شود ، به طوری که کتب فیزیکی هنوز هم برای افرادی که تمایل به مدرسه قدیمی دارند ، مثل خودم ، گزینه ای در دسترس است.

gcg5081 در18 اکتبر 2015 ساعت 4:56 بعد از ظهر گفت:
من فقط از ترجیح شخصی صحبت می کنم ، هر روز یک نسخه الکترونیکی از یک کتاب را از طریق یک خواننده الکترونیکی می گرفتم. حتی صحبت کردن از عملی و لذت بردن ، من هنوز یک کتاب فیزیکی می گرفتم. من تلاش کردم ، و حتی به همین ترتیب ، من هم نوک و کیندل دارم. هر دو در مقایسه با یک کتاب فیزیکی سنتی ، و حتی وقتی در مقابل یکدیگر مقایسه می شوند ، راحتی بی نظیری را ارائه می دهند. Nook Glow از نور پس زمینه مناسب استفاده می کند ، و Kindle Fire با همه چیزهایی که ممکن است در iPad بخواهید ، همراه با خواننده الکترونیکی معمولی ، همراه است. هر دوی آنها به اندازه کافی سبک هستند که بتوانند هنگام مسافرت حمل کنند و صدها کتاب برای تقاضا در دسترس شما قرار می دهند. بنابراین ، چرا ممکن است شما ترجیح کتاب های بزرگ حجیم را بیش از یک وسیله نقلیه قابل حمل و سبک داشته باشید؟ به این دلیل که نویسنده قصد داشته داستان را بخواند.

من تمام وقت از iPad خود برای خواندن مجلات استفاده می کنم ، زیرا می توانم بدون نیاز به انرژی زیاد برای هضم اطلاعات در مقابلم ، به راحتی به جلو و عقب بکشید. در بعضی مواقع ، من حتی در آنجا ، طنز می خوانم ، معمولاً برای نور پس زمینه. با این حال ، به اندازه نگه داشتن آنها در دست من و گردش در اوقات فراغت من تقریبا لذت بخش نیست. وقتی می توانید به طور مستقیم با یک رسانه ارتباط برقرار کنید ، احساس خاصی به وجود می آید. ادبیات الکترونیکی اخیراً رو به افزایش است ، که در واقع دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. ادبیات در نظر گرفته شده برای لذت بردن از طریق الکترونیکی ، یا ادبیاتی که بر روی رایانه ایجاد شده است تا در رایانه خوانده شود. نمونه های بی شماری از e-lit وجود دارد که در تصویربرداری از یک پیام خاص موثر هستند ، اگرچه اگر به صورت الکترونیکی مشاهده نشوند ، تقریباً مؤثر نیستند.http://collection.eliterature.org/2/) برای کمک به فهرست کردن اشکال مختلفی که می تواند انجام دهد. اگرچه ممکن است کسی متوجه آن نشود ، هر قطعه لفاظی رویه ای دارد. اینگونه است که نویسنده پیامی را ارسال می کند یا سعی می کند چیزی را از طریق رسانه واقعی منتقل کند. به عبارت دیگر ، اکثر این آثار در صورتی که نویسنده آنها را در نظر داشته باشد در صورتی که در هر رسانه ای غیر از رایانه مشاهده شوند ، اینگونه نیست. این مهم است و به موضوع شما درباره خوانندگان الکترونیکی و کتابهای سنتی مرتبط است ، زیرا ارتباط رسانه با پیام را نشان می دهد. درست همانطور که اگر الکترونیکی مشاهده نشود ، الزاماً الکترونیکی لزوماً الکترونیکی نخواهد بود ، اگر یک کتاب الکترونیکی مشاهده شود ، یک کتاب سنتی به معنای یکسانی ندارد. به همین دلیل است که من همیشه کتابهای فیزیکی هستم. همچنین ، چگونه هر کسی قادر به ردیابی هر چیزی در هنگام خواندن LOTR بدون نقشه های جلویی است ؟!

جان مایکل میگیانکو در18 اکتبر 2015 ساعت 3:46 بعد از ظهر گفت:
سال گذشته ، مادرم برای کریسمس یک کیندل فایر گرفت و من کیندلت قدیمی را گرفتم. من در ابتدا ایده استفاده از آن را برای خواندن دوست نداشتم ، اما اکنون نمی توانم چیز دیگری را تصور کنم. برای من مزایای هزینه ، در دسترس بودن و در مورد آتش ، یک چراغ عقب از منفی بالاتر است.

یکی از بزرگترین دلایلی که من دوست دارم از Kindle برای خواندن استفاده کنم هزینه است. کتاب های الکترونیکی هزینه قابل توجهی کمتری دارند ، و این برای افرادی که دوست دارند زیاد بخوانند یا برای خرید کتاب های درسی کمتر در دفترچه چک دردناک باشند مفید است. فایده دیگر این است که به محض اتمام خواندن کتاب ، در صورت تمایل می توانید آن را حذف کنید و دیگر نیازی به نگرانی در مورد فضای آنها در قفسه نیست. در دسترس بودن کتابهای الکترونیکی نیز یک ویژگی بسیار جذاب نسبت به چاپ یک کتاب است. شما می توانید در هر زمان و هر مکان کتاب بخرید. این کاری نیست که بتوانید با کتاب چاپی انجام دهید. آخرین دلیلی که من استفاده از کتاب الکترونیکی را ترجیح می دهم این است که شما می توانید شب ها بدون روشن کردن چراغ بخوانید. این امر به ویژه در زندگی با هم اتاقی ها بسیار مفید است زیرا لازم نیست نگران مزاحمت آنها باشید. تمام این دلایل به همین دلیل است که من ترجیح می دهم کتاب های الکترونیکی را بیش از کتاب های چاپی چاپ کنم.

amh6333 در18 اکتبر 2015 ساعت 2:35 بعد از ظهر گفت:
من بیشتر طرفداران کتاب های فیزیکی هستم. من در واقع هرگز کتاب الکترونیکی خریداری نکرده ام و یا قبلاً از Kindle استفاده نکرده ام تا بخوانم. همانطور که قبلاً گفته شد ، دوست دارم صفحات را حس کنم و هنگام خواندن ، پیشرفت فیزیکی را از طریق کتاب مشاهده کنم. وقتی صحبت از کتابهای درسی می شود ، ساده تر می توانم به جای کتاب الکترونیکی ، حرکت در نسخه فیزیکی یک کتاب را آسان تر کنم. یکی از اساتید من یادداشت های خود را به عنوان پرونده .pdf ارسال می کند که می توانیم آن را بخوانیم. من هنوز همه چیزهایی را که او ارسال می کند چاپ می کنم و سپس به صورت آنلاین نگاه می کنم زیرا خواندن و مرجع برای من نیز آسان تر است. به نظر من مسئولیت حمل یک کتابخوان کتاب ، که طبق آمازون حدود 50 دلار شروع می شود ، به نظر می رسد بیشتر خطرناک است و نه فقط حمل کتاب فیزیکی.

هنگامی که نوبت به مطالعه و استفاده از کتابهای درسی می رسد ، کتاب الکترونیکی آن را برای من تقریبا چالش برانگیزتر می کند. بعنوان یک رشته اصلی ریاضی ، من گاهی باید هنگام انجام یک مشکل ، به کتاب های دیگر که در اختیار دارم نگاهی بیندازم و به آنها مراجعه کنم ، که انجام آن به عنوان کتاب های درسی فیزیکی ساده است. اگر همه چیز به نوعی روشن باشد ، برای من ناراحت کننده خواهد بود که کتاب فعلی را ببندم ، کتاب دیگر را پیدا کنم ، پس از آن باید صفحات را مرور کنم تا آنچه را که من به دنبالش هستم ، پیدا کنم ، فقط به عقب برگردم و باید نگاه کنم مشکل اصلی دوباره. در حال حاضر ، من تجربه ای با خوانندگان کتاب الکترونیکی ندارم ، بنابراین ممکن است برنامه ها متفاوت از سناریوی من باشند ، اما اگر اینگونه عمل کند ، این امر فقط برای من عملی نخواهد بود.

من با این حال فواید کتابهای الکترونیکی را می بینم. بیشتر آنها ارزان تر از خرید نسخه کپی هستند ، که جذابیت آن برای هر دانشجوی دانشگاهی است که سعی می کند از هر راه ممکن هزینه را به حداقل برساند. همچنین عدم نیاز به حمل کوله پشتی سنگین و پر از کتاب به کلاسها نیز کمک می کند که با 3+ کلاس در روز در سراسر دانشگاه می تواند بار سنگینی داشته باشد. اما ، من حدس می زنم شما می توانید بگویید که من هنوز مدرسه قدیمی در مورد آن هستم و دوست دارم که نسخه های بدنی خود را داشته باشم. دوست دارم مجموعه کتابهایی که در قفسه ها رشد کرده ام را ببینم ، و دیدن این موارد را آسان می کنم و شاید علاقه ای به خواندن کتاب خاص داشته باشم.

لوگان ماری شوت در18 اکتبر 2015 ساعت 2:03 بعد از ظهر گفت:
من شخصاً ترجیح می دهم از کتاب چاپ شده فیزیکی استفاده کنم نه کتاب الکترونیکی. دوست دارم که بتوانم بخش های مهم را برجسته کنم و در حاشیه ها یادداشت برداری کنم. من همچنین کتاب فیزیکی را دوست دارم زیرا برخلاف یک کتاب آنلاین که می تواند به طور بالقوه پریشان شود ، متکی به فناوری درست کار کردن و احتمالاً اتصال به اینترنت یک کتاب مقاله این موضوعات را ارائه نمی دهد. این ترم که یکی از کلاسهای من بود ، از من خواست که از کتاب آنلاین و بدون گزینه کتاب کاغذ استفاده کنم. یکی از موارد مهم این کتاب از آنجا که بصورت آنلاین است این است که فعالیتهای تعاملی دارد که امکان توضیح بیشتر و همچنین سؤال و کارهایی را برای اطمینان از توجه و جذب اطلاعات مورد نیاز فراهم می کند. اما همه کتاب های الکترونیکی این توابع را ندارند. در صورت موجود بودن آنها قطعاً مفید هستند اما در غیر این صورت ترجیح می دهم از کتاب کاغذی استفاده کنم.

سامانتا لی زاهند در18 اکتبر 2015 ساعت 12:57 بعد از ظهر گفت:
من یکی از آن دسته از افرادی هستم که هرگز فکر نمی کردم که انواع کتابخوان دیجیتال بخرم. من همیشه عاشق تبدیل صفحات واقعی برای رسیدن به قسمت بعدی کتاب های مورد علاقه ام بوده ام. با این حال ، چند سال پیش ، یک Kindle Fire را به عنوان هدیه دریافت کردم. و آن تابستان ، که یک هفته و نیم تعطیلات را به دریاچه رفتم که اکثر اوقات من صرف ماهیگیری یا خواندن بود ، از کیندل من تشکر کردم. این فقط برای من بسیار نگران بود که نگران خرید کتاب و گرفتن آنها در روشنایی و یاد شارژر باشم ، نه اینکه برای همیشه در یک فروشگاه فروشی بگذرانم و سعی کنم بفهمم کدام کتابها را دوست دارم و چگونه همه آنها را در کیفم جا می دهم. .

با این حال ، من از آن زمان سعی کردم به جای خرید کتاب از کتابفروشی مدرسه ، نسخه های دیجیتالی کتابهای درسی خود را برای کلاسها بخرم. دشوار ماندن درمورد اطلاعات موجود در صفحات دیجیتال را بسیار دشوار کردم. از آن زمان ، تنها زمانی که من همیشه از کیندل خود استفاده می کنم برای راحتی در سفر است. به نظر می رسد که این یک اتفاق معمول در مورد خوانندگان دیجیتال است.

منابع:
https://www.washingtonpost.com/posteveryothing/wp/2015/01/12/the-case-against-kindle-why-reading-paper-books-is-better-for-your-mind-and- بدن /

tgl5033 در18 اکتبر 2015 ساعت 11:18 صبح گفت:
فکر می کنم ایده کتابهای الکترونیکی جالب و خلاقانه است و امروزه اکثر موارد آنلاین را خواهم خواند. بسیاری از مردم در واقع روزنامه ای برای خواندن اخبار انتخاب نمی کنند. هرچند که به کتاب های واقعی می آید ، من قطعاً خواندن کتاب واقعی را ترجیح می دهم. دوست دارم که بتوانم کتاب را حس کنم و آن را در دست خود داشته باشم. این فقط بسیار خوب است که بتوانید صفحات را بچرخانید و باز کردن یک کتاب تازه که تازه از فروشگاه دریافت کرده اید بسیار رضایت بخش است. همچنین برخی از جلد ها دارای جلوه های هنری و طرح های بسیار جذاب هستند و من همه برای کارهای هنری زیبا هستم. این به تجربه می افزاید و شما به راحتی از خرید آنلاین کتاب و خواندن آن در رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود نتیجه ای نمی گیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد