دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

معرفی سایت های دانلود کتاب دانشگاهی انگلیسی

10 مجموعه شعر بلند که برای جوایز ملی کتاب 2019 در لیست قرار می گیرند


سرها ، طرفداران شعر. سرانجام 10 مجموعه شعر بلند لیست شده برای جایزه ملی کتاب 2019 اعلام شد ، بنابراین شما باید کتاب های جدید و ده ها شعر برای افزودن امروز به TBR خود داشته باشید. این لیست بلند 10 کتابی در 8 اکتبر به پنج فینالیست کوتاه می شود و همه برندگان جوایز کتاب ملی 2019 در تاریخ 20 نوامبر اعلام می شوند.



جایزه ملی کتاب سال 2019 برای لیست بلند شعر ، به دنبال اعلامیه های ادبیات جوانان روز دوشنبه و ترجمه ترجمه ادبیات در روز سه شنبه ، سومین لیست از کتاب های معرفی شده است که این هفته به بازار عرضه می شود . هنوز لیست های طولانی برای دسته های Nonfiction and Fiction که پیش بینی می شود در تاریخ 19 سپتامبر و 20 سپتامبر به دست ما برسد ، هنوز نیامده اند.


همانطور که توسط The Baltimore Sun گزارش شده است ، یکی از شاعران نامزد دریافت جایزه کتاب ملی 2019 برای شعر ، کامونگنه فلیکس ، در حال ساخت اخبار ملی به روشی دیگر است. در حال حاضر فلیکس به عنوان مدیر Surrogates و ارتباطات استراتژیک برای انتخابات ریاست جمهوری سناتور الیزابت وارن (D-MA) فعالیت می کند. کتاب او ، Build Yourself a Boat ، جزء 10 عنوان طولانی لیست جایزه کتاب ملی 2019 شعر است.


اگر کتاب فلیکس برنده جایزه ملی کتاب 2019 برای شعر شود ، او اولین نویسنده زن خواهد بود که این گروه را از آن خود می کند زیرا رابین کاست لوئیس در سال 2015 با سفر به سفر Voyage of Sable Venus در سال 2015 این افتخار را به دست آورد. برندگان اخیر عبارتند از Indecency جاستین فیلیپ رید در سال 2018 ، نیمی از نور فرانک بیدارت : مجموعه های اشعار 1965-2016 در سال 2017 ، و اثر دانیل بورزوتسکی "عملکرد تبدیل شدن به انسان در سال 2016".


10 کتاب واجد شرایط دریافت جایزه ملی کتاب 2019 برای شعر زیر را بررسی کنید و پیش بینی های برنده خود را در توییتر با ما به اشتراک بگذارید !


"سنت" توسط جریکو براون


جریکو براون ، نویسنده عهد جدید ، از اساطیر و سمبل های گل استفاده می کند تا راه خود را به هسته اصلی تجربه سیاه و سفید ، خنجر و مرد در آمریکا در "سنت" بنویسد .


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"" من ": اشعار جدید و برگزیده" توسط Toi Derricotte


این مجموعه جدید از بنیانگذاران بنیاد Cave Canem ، Toi Derricotte ، نسخه های قبلی این شاعر را ترسیم می کند و از تقاطع نژاد و جنسیت بهره می برد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"خودتان یک قایق بسازید" توسط کامونگنه فلیکس


نخستین مورد تحسین کامونگن فلیکس به بررسی زنانگی سیاه در آمریکا ، از روی کار آمدن نویسنده در شهر نیویورک ، تا تجاوزات روزانه زنان سیاهپوست در دوره ترامپ می پردازد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'جمهوری ناشنوا' توسط ایلیا کامینسکی


جمهوری ناشنوایان ایلیا کامینسکی با قرائت آیه و داستان ، یک سرزمین اشغالی را که توسط اسلحه کشتار بچه های یک سرباز ناامن شده تصور می کند. در پی آن ، اعضای جامعه زبان نشانه ای را توسعه می دهند و در برابر مهاجمان خود شروع به سازماندهی می کنند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"کتاب ماسه ای" نوشته آریانا ریینز


کتاب ماسه ای آریانا ریینز وضعیت کنونی را بر روی سر خود قرار می دهد ، مسائل روزمره و بزرگ و کوچک را با اوضاع بشر در اواخر سال 2010 مرتبط می کند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"Dunce" توسط مری روفل


در کتاب دوازدهم خود ، مری روفل سحر و جادو را به بی نظیرترین لحظات زندگی در زندگی می رساند که با استناد به آثار شاعرانه بزرگی که پیش از او به وجود آمده است.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


"ضبط شو" توسط کارمن گیمنز اسمیت


شخصی در سیستم سرمایه داری چیست؟ کارمن گیمنز اسمیت در مجموعه شعر جدید خود با نام "ضبط کننده" این سوال و دیگران را بررسی می کند .


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'Sight Lines' توسط آرتور ساز


از انواع دیدگاه های غیر منتظره ، اشعار موجود در دیدگاه های Arthur Sze's Sight Lines بین لحظات مهم و عجیب در تاریخ جهان جابجا می شوند.


برای خرید اینجا را کلیک کنید


'روز رستاخیز' توسط برایان Teare


با گذر از یک تصویر از تخریب و ویرانی به چهره دیگر ، برایان Teare's Doomstead Days یک مجموعه جدید فکری است که باید در TBR همه باشد.


برای خرید اینجا را کلیک کنید



"تغییرات در سحر و غروب" توسط Dan Beachy-Quick (15 اکتبر)


مجموعه شعرهایی با محوریت یک اثر خاص هنری ، Variations Variations of Dan Beachy-Quick on Dawn and Dusk خوانندگان را از طریق رابرت ایروین مارفا ، مجسمه تگزاس ، بدون عنوان (سحر تا غروب) می خواند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد